245/70 R17 110S M+S - Τροποποίηση

Dunlop Grandtrek AT20 245/70 R17 110S M+S

Κατηγορία : Θερινά 4x4
D D B 71 dB
3.5 /5 (10 σχόλια)
Dunlop Grandtrek AT20 245/70 R17 110S M+S
Dunlop 245/70 R17 110S
71
Dunlop Grandtrek AT20 245/70 R17 110S M+S
D D B 71 dB
σε απόθεμα

Δωρεάν αποστολή από 72 ώρες

Τιμή μονάδας 172,89

Χαρακτηριστικά

Μάρκα Dunlop
Μοντέλο Grandtrek AT20
Διάσταση 245/70 R17 110S
Αλλαγή αυτής της διάστασης
ΣΤΟΙΧΕΙΑ M+S
Ευρωπαϊκή βαθμολογία
D D B 71 dB
Κατηγορία
Θερινά 4x4
σχόλια
3.5 /5 (10 σχόλια)

Περιγραφή

Το Dunlop Grandtrek AT20 245/70 R17 110S (M+S) είναι ένα μικτό ελαστικό για οχήματα 4X4 και SUV. Είναι ανθεκτικό στη φθορά. Αποφεύγει τον κίνδυνο του υδρολίσθησης. Το ελαστικό είναι σχεδιασμένο για χρήση σε όλες τις εποχές. Το ελαστικό που αναπτύχθηκε για το Toyota RAV4 και το Nissan X-Trail μπορεί να προσαρμοστεί τέλεια σε πολλά άλλα οχήματα του ίδιου τύπου. Τεχνικές προδιαγραφές: σκληρή κεντρική ζώνη, μπλοκ σε σχήμα S για πιο αποδοτική πρόσφυση στο χιόνι, βελτιωμένη ασφάλεια με τέσσερις περιφερειακές αυλακώσεις για γρήγορη αποστράγγιση του νερού και καλύτερη απομάκρυνση.

σχόλια
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ

10 σχόλια πελάτη

3.5 στα 5 αστέρια

Κατανάλωση 4.5 /5
Βρεγμένο έδαφος 3.5 /5
Στεγνό έδαφος 4.0 /5
Άνεση 4.0 /5
Ποιότητα/τιμή 4.0 /5
Σταθερότητα 4.0 /5
ΘΟΡΥΒΟΣ 4.0 /5
Μακροζωία 4.0 /5

Σχόλια των επισκεπτών

Σας ενημερώνουμε ότι τα σχόλια που εισάγονται στην ιστοσελίδα μας ελέγχονται. Τα σχόλια ταξινομούνται μόνο με χρονολογική σειρά.


- Δρόμος - Κανονική - 14000 km

Πολύ καλά ελαστικά


- Αυτοκινητόδρομος - Αγωνιστική - 13000 km

Όταν το άσφαλτο είναι ζεστό το καλοκαίρι, κρατούν ακόμη και σε ταχύτητες 180 χλμ/ώρα στον αυτοκινητόδρομο και η απόσταση φρεναρίσματος είναι καλή. Μετά από τις βουνοστροφές, έχω ενεργοποιήσει την τετρακίνηση, διαφορετικά είναι κακό και γλιστρών. Ωστόσο, όταν πρόκειται για υγρή/βρεγμένη οδική επιφάνεια, είναι καταστροφικά, κυριολεκτικά επικίνδυνα. Είναι αρκετά σκληρά, το οποίο φαίνεται επίσης σε μια μακρά διάρκεια ζωής. Έχω το μέγεθος 265/60 R18 αρχικά εγκατεστημένο από τον κατασκευαστή.


- Πόλη - Αγωνιστική - 140000 km

Καλό ελαστικό, φαγάς χιλιόμετρα!


- Δρόμος - Κανονική - 74000 km

74000 χιλιόμετρα με τα 4 ελαστικά περιστροφής στο μόνιμο 4x4 όχημα, μιλά από μόνο του. Αγόρασα ξανά τα ίδια 4!


- Αυτοκινητόδρομος - Κανονική - 54000 km

Πολύ καλό ελαστικό


- Δρόμος - Κανονική - 65000 km

Καλό ελαστικό, οικονομικό στην αγορά και ανθεκτικό. Με τον ίδιο μοντέλο 4x4 (pajero), ελαφρύτερο και ισχυρότερο, και με καλύτερα ελαστικά μάρκας έκανα μόνο 40000 χλμ αντί για 65000 με αυτά.


- Δρόμος - Οικονομική - 17000 km

Το pickup μου έχει οδήγηση πίσω τροχού και όχι μπροστά και όμως, μετά από μόνο 17000 χλμ, ενώ οδηγώ με προσοχή, χρειάζεται να αλλάξουν και οι 2 εμπρός ελαστικοί. Ωστόσο, σύμφωνα με τον αντιπρόσωπο της Toyota, που ελέγχθηκε η άψογη ευθυγράμμιση των μπροστινών αξόνων, οι πίσω ελαστικοί μπορούν ακόμη να κάνουν 10-15000 χλμ. Ποια απογοήτευση! Θα αλλάξω σε ελαστικά Michelin Latitude, τα οποία φημάζεται ότι είναι πιο ανθεκτικά.


- Δρόμος - Κανονική - 30000 km

Τα καλύτερα ελαστικά για τα χρήματα και πολύ χαμηλός θόρυβος, αλλά δεν μπορεί να προμηθευτεί από συνήθεις εμπόρους ελαστικών, οπότε είναι φανταστικό τώρα που μπορώ να το αγοράσω από τη Tyreleader


- Δρόμος - Κανονική - 70000 km

Αυθεντικά ελαστικά, πολύ ανθεκτικά, αλλά απαιτούν ελαφρά υπερπλήρωση για να επιτύχουν αυτήν την απόδοση σε χιλιόμετρα. Σε υγρές επιφάνειες απαιτείται προσοχή καθώς είναι πιο ολισθηρά από άλλα ελαστικά...

Βαθμολογήστε αυτό το ελαστικό

Για να πείτε τη γνώμη σας για το Dunlop Grandtrek AT20, πρέπει να συνδεθείτε.

LiveChat
Whatsapp Messenger