Αναζήτηση ανά διάσταση

Αγορά ελαστικών μοτοσικλέτας cross / trial

Η ElastikaLeader.gr σας προτείνει πολυάριθμες επιλογές στη συλλογή «ελαστικά μοτοσικλέτας cross / trial». Παρακολουθούμε τις τιμές των ανταγωνιστών και ακολουθούμε συστηματικά τις πιο χαμηλές ώστε να επωφελείστε από τις καλύτερες τιμές.

Δωρεάν παράδοση από το 1ο ελαστικό μοτοσικλέτας που αγοράζετε από τον ιστότοπό μας.

Ποια είναι τα καλύτερα ελαστικά μοτοσικλέτας cross / trial;

  • Pirelli Scorpion Rally STR
  • Pirelli Scorpion MX Extra X
  • Dunlop Geomax MX51 Medium Terrain
  • Maxxis M7320 Trialmaxx
  • Vee Rubber VRM140
  • Metzeler MCE 6 Days Extreme
  • Mitas C02
  • Pirelli MT21 Rallycross
  • Pirelli MT15 Mandrake
  • Mefo Sport Mfc 12 Stone Master
  • Mefo Sport Mfe 99 Explorer
  • Michelin Cross AC-10 Rear
  • Michelin Trial Competition X 11

Τα πιο δημοφιλή μεγέθη:

Για να ασκήσετε το μοτοσικλετισμό ή το trial με ασφάλεια και να αυξήσετε τις πιθανότητες νίκης σας, τα ελαστικά καλής ποιότητας είναι μέρος των απαραίτητων αξεσουάρ μοτοσικλέτας. Αυτά τα εξαρτήματα είναι ουσιαστικά για την καλή χειριστικότητα της δικής σας δίτροχης, καθώς αυτά είναι αυτά που εξασφαλίζουν τη σύνδεση με το Ελληνικά. Για να σας βοηθήσουμε να τα επιλέξετε σωστά, ο Elastikaleader.gr έχει ετοιμάσει για εσάς μερικές συμβουλές και πρακτικές συμβουλές που θα ανακαλύψετε καθ' όλη τη διάρκεια αυτού του οδηγού αγοράς για τα ελαστικά μοτοσικλέτας cross/trial.

Πώς να αναγνωρίσετε τα ελαστικά μοτοσικλέτας cross/trial;

Τα καινούργια ελαστικά για το μοτοσικλετισμό και το trial χαρακτηρίζονται από την παρουσία των πατημάτων στην επιφάνεια της τροχαίας τους. Αυτές οι ανωμαλίες στο λάστιχο τους επιτρέπουν να προσκολλώνται καλά στο δρόμο, ανεξάρτητα από την τεχνικότητα αυτού. Για να διακρίνετε ένα ελαστικό μοτοσικλέτας cross από ένα ελαστικό enduro, αρκεί να ελέγξετε προσεκτικά το μέγεθος των πατημάτων τους. Αυτά των τροχών που χρησιμοποιούνται συνήθως για την άσκηση του μοτοσικλετισμού και του trial είναι πιο επιβλητικά. Ωστόσο, δεν είναι σπάνιο να βλέπουμε μοτοσικλετιστές να εξοπλίζουν τη μοτοσικλέτα τους cross με ελαστικά enduro. Αυτά τελευταία προσφέρουν ειδικά καλύτερη πρόσφυση στις γωνίες.

Πότε να αλλάξετε ένα ελαστικό μοτοσικλέτας cross/trial;

Ακόμη και αν έχετε επιλέξει τα καλύτερα ελαστικά και έχουν καλή διάρκεια ζωής, η αλλαγή τους μπορεί να γίνει ανάγκη σε δύο περιπτώσεις: όταν είναι φθαρμένα και μετά από αρκετά παντζάρια.

Τα ελαστικά σας είναι φθαρμένα

Κατά κανόνα, η διάρκεια ζωής των ελαστικών που χρησιμοποιούμε για την άσκηση του μοτοσικλετισμού ή του trial είναι 4 χρόνια. Ωστόσο, αν οδηγείτε τακτικά, τα λάστιχα θα φθαρούν πιθανότατα πολύ πιο γρήγορα.

Το πρώτο στοιχείο που πρέπει να λάβετε υπόψη για να κρίνετε το επίπεδο φθοράς των σχεδίων των ελαστικών σας είναι η κατάσταση των πατημάτων τους. Αν είναι εντελώς στρογγυλεμένα στην άκρη τους, αυτό σημαίνει ότι τα λάστιχα σας είναι φθαρμένα. Επίσης, όταν τα πατήματα σας είναι σοβαρά κατεστραμμένα (ή αρχίζουν να ξεριζώνονται το ένα μετά το άλλο), πρέπει να σκεφτείτε να αντικαταστήσετε τα ελαστικά σας το συντομότερο δυνατόν. Η χρήση ελαστικών με στρογγυλεμένα ή λείποντα πατήματα σας εκθέτει σε κινδύνους περισσότερο ή λιγότερο σοβαρούς ανάλογα με τον τύπο του εδάφους στο οποίο οδηγείτε, ειδικά στις στροφές. Ανεξάρτητα από την κατηγορία των ελαστικών, οι άμεσες συνέπειες αυτών των μορφών φθοράς περιλαμβάνουν συνήθως την απώλεια πρόσφυσης των τροχών. Τα τακάκια φρένων δεν μπορούν πλέον να παίξουν τον ρόλο τους και αυτό παρατείνει τον χρόνο φρεναρίσματος. Θα έχετε επίσης περισσότερη δυσκολία στον έλεγχο της μοτοσικλέτας σας.

Η αποχρωμάτιση και οι ρωγμές είναι επίσης μέρος των σημάτων που δείχνουν ότι ένα ελαστικό μοτοσικλέτας cross/trial είναι φθαρμένο και πρέπει να αντικατασταθεί. Αυτά τα σημάδια παρατηρούνται όταν το λάστιχο είναι παλιό ή όταν έχει εγκαταλειφθεί για μεγάλο χρονικό διάστημα σε κακές συνθήκες. Οι ρωγμές στο σχέδιο εμφανίζονται συνήθως στη βάση των πατημάτων. Αλλά επεκτείνονται σταδιακά προς τα πλευρά του ελαστικού. Όσον αφορά την αποχρωμάτιση, εκδηλώνεται με την εξασθένιση του μαύρου χρώματος του ελαστικού που γίνεται τότε γκρι.

Όλα τα ελαστικά που παρουσιάζουν αυτά τα σημάδια μπορούν να σκάσουν αν συνεχίσετε να τα χρησιμοποιείτε εντατικά.

Επιπλέον, όταν διαπιστώνετε ότι η φθορά των ελαστικών σας είναι ανισόμετρη, δηλαδή ότι ορισμένα μέρη είναι πιο φθαρμένα από άλλα, πρέπει να σκεφτείτε αμέσως μια αλλαγή. Πρόκειται για την ασφάλειά σας! Συνιστάται να αλλάξετε τον εμπρόσθιο και τον πίσω τροχό μαζί για να έχετε την καλύτερη εμπειρία οδήγησης.

Μετά από αρκετά παντζάρια

Επειδή ο μοτοσικλετισμός και το trial ασκούνται το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου σε ανώμαλα εδάφη ή εδάφη με εμπόδια, τα παντζάρια είναι συχνά. Πολύ συχνά, όταν ένα παντζάρι είναι μικρό σε ένα καλό ελαστικό, είναι δυνατόν να κολλήσετε τη τρύπα και να το χρησιμοποιήσετε για κάποιο χρονικό διάστημα ακόμη. Ωστόσο, μετά από αρκετά παντζάρια και επομένως πολλαπλές επισκευές, η καλύτερη λύση για να αποφύγετε τις δυσάρεστες εκπλήξεις είναι απλά να αλλάξετε τους τροχούς σας. Αυτό ισχύει επίσης αν έχετε ελαστικά μοτοσικλέτας cross που λειτουργούν με εσωτερικό σωλήνα.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, η αντικατάσταση ενός ελαστικού μπορεί να είναι απαραίτητη ακόμη και μετά από ένα μόνο παντζάρι (όταν η άνοιξη είναι πολύ μεγάλη για παράδειγμα).

Ποια είναι τα κριτήρια που πρέπει να ληφθούν υπόψη για να επιλέξετε καλά τα ελαστικά μοτοσικλέτας cross/trial;

Οι διαστάσεις των ελαστικών

Είναι σημαντικό τα νέα ελαστικά που θα επιλέξετε για τη μοτοσικλέτα σας να σέβονται τις διαστάσεις που συνιστά ο κατασκευαστής. Η χρήση υπερβολικά μεγάλων ή μικρών τροχών αποθαρρύνεται έντονα, καθώς αυτό μπορεί να έχει ανεπιθύμητες επιπτώσεις στην οδική συμπεριφορά των μοτοσικλετών. Για να αποφύγετε οποιοδήποτε πρόβλημα, επιλέξτε απλώς ελαστικά που έχουν τις ίδιες διαστάσεις με τα αρχικά σας ελαστικά (αν είναι η πρώτη φορά που αλλάζετε τροχούς).

Θα βρείτε αυτές τις πληροφορίες στο πλευρό των παλιών σας τροχών. Συνήθως παρουσιάζονται ως εξής: 140/80-18 70 M. Αυτές οι διάφορες τιμές αντιπροσωπεύουν αντίστοιχα:

  • Το πλάτος του τροχού σε χιλιοστά·
  • Τη σχέση μεταξύ του ύψους της πλευράς του ελαστικού και του πλάτους του·
  • Τη διάμετρο του ελαστικού εκφρασμένη σε ίντσες·
  • Τον δείκτη φορτίου ακολουθούμενο από τον δείκτη ταχύτητας (εδώ 70 M).

Αν για λόγους πρακτικότητας αποφασίσετε να αγοράσετε ελαστικά με διαφορετικές διαστάσεις από αυτές των αρχικών σας ελαστικών, φροντίστε να μην αποκλίνετε πολύ. Ενημερωθείτε σωστά εκ των προτέρων για να μάθετε σε ποιο βαθμό θα είναι δυνατή η αλλαγή διάστασης.

Ο τύπος εδάφους στον οποίο οδηγείτε συχνά

Για να μπορέσετε να απολαύσετε πλήρως κάθε μία από τις επόμενες εξόδους σας με μοτοσικλέτα, οι νέοι σας τροχοί πρέπει αναγκαστικά να είναι προσαρμοσμένοι στον τύπο εδάφους στον οποίο οδηγείτε πιο συχνά. Αν χρησιμοποιείτε ελαστικά που δεν είναι κατάλληλα για το αγαπημένο σας έδαφος, αυτά θα φθαρούν γρήγορα και θα χρειαστεί να τα αλλάξετε πολύ συχνά.

Έτσι, αν κινείστε πολύ σε ξηρό έδαφος, θα πρέπει να επιλέξετε σκληρά ελαστικά για να μπορέσετε να οδηγήσετε χωρίς δυσκολία. Αντίθετα, αν ταξιδεύετε τις περισσότερες φορές σε υγρά μονοπάτια, θα πρέπει να επιλέξετε μαλακά ελαστικά. Αυτά θα σας επιτρέψουν να έχετε καλή πρόσφυση και να ελέγχετε καλά τη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας σας.

Υπάρχουν επίσης μικτά ελαστικά, όχι πολύ μαλακά, ούτε πολύ σκληρά, που προσαρμόζονται πολύ καλά σε όλους τους τύπους εδάφους. Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε, ανεξάρτητα από το επίπεδο της εμπειρίας σας.

Τέλος, υπάρχουν και ελαστικά μοτοκρός ειδικά σχεδιασμένα για να είναι αποδοτικά στη λάσπη. Αν οδηγείτε συχνά σε λασπώδεις πίστες, τότε προς αυτούς τους τροχούς πρέπει να στραφείτε. Αναγνωρίζονται χάρη στο σήμα MS (ή M+S) που φέρουν στο πλευρό τους.

Σε περίπτωση αμφιβολίας, μη διστάσετε να ζητήσετε συμβουλές από έμπειρους μοτοσικλετιστές και φανατικούς του αγώνα. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.

Η έγκριση

Το μοτοκρός και το τριάλ είναι αγωνίσματα εκτός δρόμου που δεν πραγματοποιούνται σε δρόμους ανοιχτούς στην κυκλοφορία. Ωστόσο, αν για οποιονδήποτε λόγο επιθυμείτε να οδηγήσετε το δίτροχό σας σε αυτούς τους δρόμους, τότε θα πρέπει να επιλέξετε εξοπλισμό με έγκριση FIM. Αυτό το σήμα συνήθως βρίσκεται στο πλευρό ενός ελαστικού εντούρο.

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει έγκριση FIM, μπορείτε να επιλέξετε ελαστικά που έχουν αριθμό DOT. Επίσης επιτρέπονται σε δρόμους ανοιχτούς στην κυκλοφορία.

Πώς να τοποθετήσετε τα ελαστικά σας μοτοκρός/τριάλ;

Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας για την τοποθέτηση αυτού του τύπου ελαστικού μεγάλων μαρκών που αγοράσατε από το Elastikaleader.gr. Εκτός από την πώληση ελαστικών, για να σας συνοδεύσουμε, σας παρέχουμε το δίκτυό μας επαγγελματιών συνεργατών. Περισσότερα από 150 συνεργεία είναι στην υπηρεσία σας σε όλη την έκταση της γαλλικής επικράτειας. Απλώς θα πρέπει να επιλέξετε τον επαγγελματία που βρίσκεται πιο κοντά στο σπίτι σας, ώστε αυτός να αναλάβει την παραλαβή της παραγγελίας σας, την τοποθέτηση των ελαστικών με τη σωστή πίεση αέρα και την ισορροπία. Αυτή η υπηρεσία σας προσφέρεται στις καλύτερες τιμές.

Τι πρέπει να θυμάστε; Για να επιλέξετε τα κατάλληλα ελαστικά για μοτοκρός ή τριάλ, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη ορισμένα στοιχεία όπως τις διαστάσεις των αρχικών σας τροχών και τον τύπο εδάφους που διασχίζετε συχνά. Η έλεγχος για την ύπαρξη έγκρισης είναι επίσης σημαντικός αν επιθυμείτε να οδηγήσετε περιστασιακά σε δρόμους ανοιχτούς στην κυκλοφορία. Στο Elastikaleader.gr, μπορείτε να κάνετε την επιλογή σας στους καταλόγους ενός αναγνωρισμένου κατασκευαστή όπως η Pirelli. Τα μοντέλα Pirelli Scorpion Rally STR και Pirelli Scorpion MX Extra X είναι τέλεια παραδείγματα. Παραγγείλετε επίσης ανάλογα με τις ανάγκες σας ένα ελαστικό Dunlop (όπως το Dunlop Geomax MX51 Medium Terrain), ένα ελαστικό Michelin ή Maxxis.

LiveChat
Whatsapp Messenger