
Επικοινωνήστε με την ομάδα του τμήματος πωλήσεων ή εξυπηρέτησης πελατών για να λάβετε απάντηση στο ερώτημά σας το συντομότερο δυνατό.
Προσοχή !
Οποιοδήποτε παράπονο σχετικά με μια τρέχουσα παραγγελία πρέπει να το απευθύνετε στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για πάρετε μια απάντηση.
Για οποιαδήποτε παρακολούθηση ή καταγγελία, συνδεθείτε στον περιοχή πελατών σας, μεταβείτε στην ενότητα "παραγγελίες" και ανοίξτε μια καταγγελία για την αντίστοιχη παραγγελία. Η παρακολούθηση θα γίνεται μέσω email και από τον λογαριασμό σας.
Εξυπηρέτηση πελατώνΗ εξυπηρέτηση πελατών μας αποτελείται από περισσότερους από 30 έμπειρους συμβούλους, πάντα έτοιμους να απαντήσουν αποτελεσματικά σε όλες τις ερωτήσεις και τα παράπονά σας.
Η υποστήριξή μας είναι διαθέσιμη αποκλειστικά διαδικτυακά.