Περιηγηθείτε στην ευρεία γκάμα μοντέλων μας Bridgestone και βρείτε αυτό που ανταποκρίνεται απόλυτα στις ανάγκες σας. Απολαύστε τις καλύτερες τιμές σε όλη την επιλογή μας!
Αποκλειστική τεχνολογία της Bridgestone για την ανάπτυξη ελαστικών που επιτρέπει τη μέτρηση και την οπτικοποίηση της συμπεριφοράς της επιφάνειας επαφής των ελαστικών σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Προηγουμένως, η ανάπτυξη των ελαστικών περιλάμβανε τη διεξαγωγή προσομοιώσεων, την κατασκευή πρωτοτύπων και τη χρήση μετρήσεων σε εργαστήριο καθώς και δοκιμές πραγματικών οχημάτων για την επαλήθευση των επιδόσεων. Το ULTIMAT EYE™ αναπαράγει σε εργαστηριακές συνθήκες την οδήγηση υψηλής ταχύτητας που ισοδυναμεί με αυτήν ενός πραγματικού οχήματος, επιτρέποντας την οπτικοποίηση της συμπεριφοράς της επιφάνειας επαφής των ελαστικών. Εκτός από τις προηγούμενες δοκιμές πραγματικών οχημάτων, αυτό επιτρέπει μια ανάλυση υψηλής ακρίβειας και μια επαλήθευση των επιδόσεων σε μια σταθερή επιστημονική βάση. Χρησιμοποιώντας μια τεχνολογία που σχεδιάστηκε για την ανάπτυξη ελαστικών για τους πιο απαιτητικούς αγώνες αυτοκινήτων και μοτοσικλετών στον κόσμο, ο εξοπλισμός μέτρησης και ανάλυσης μπορεί να υποστηρίξει ταχύτητες έως και 400 χλμ./ώρα και γωνίες κλίσης έως και 60 μοίρες.
Όλα τα πίσω ελαστικά Battlax επωφελούνται από μια κατασκευή με μονόσπιρη ζώνη. Πρόκειται για μια μοναδική ταινία αραμίδης που είναι συνεχώς τυλιγμένη γύρω από την περίμετρο του ελαστικού. Η μοναδικότητα της ταινίας απαγορεύει την επικάλυψη των στρωμάτων, τις συγκολλήσεις ή τις συνδέσεις και προσφέρει μια αδιάκριτη ελαφρότητα στην τυπική κατασκευή με διασταυρωμένη ζώνη. Η μονόσπιρη ζώνη μειώνει δραστικά κάθε θέρμανση που εμφανίζεται κατά τη διάρκεια της περιστροφής του ελαστικού. Το αποτέλεσμα είναι μια αυξημένη σταθερότητα και μια βελτιωμένη αποτελεσματικότητα της απόσβεσης των κραδασμών.
Τα πίσω ελαστικά Battlax BT-012SS ακολουθούν μια επαναστατική σχεδίαση που περιλαμβάνει διπλή ζώνη. Η μονόσπιρη ζώνη συμπληρώνεται από μια ζώνη σε κάθε ώμο. Αυτός ο σχεδιασμός είναι η εγγύηση για εξαιρετική πρόσφυση στις στροφές, σε συνδυασμό με ασυναγώνιστη χειριστικότητα και απορρόφηση κραδασμών. Επιπλέον, το κεντρικό μέρος της επιφάνειας επαφής με το έδαφος παραμένει ελεύθερο, κάτι που καθιστά την οδήγηση σε ευθεία γραμμή πιο σταθερή.
Προερχόμενη από τους ευφάνταστους μηχανικούς της MotoGP της Bridgestone, η τεχνολογία 5LC για πίσω ελαστικά ξεχωρίζει συνδυάζοντας 5 στρώσεις από 3 διαφορετικά συστατικά καουτσούκ. : Το κέντρο της επιφάνειας επαφής προτιμά τη σταθερότητα και τη διάρκεια ζωής χάρη σε ένα σκληρό συστατικό, τα ώματα προσφέρουν απίστευτη πρόσφυση χάρη σε ένα μεσαίο καουτσούκ και τέλος το εξωτερικό επιτρέπει ακραία πρόσφυση στις στροφές χάρη σε ένα συστατικό υψηλής πρόσφυσης. Στο τέλος, μια καινοτόμα τεχνολογία στην υπηρεσία μιας εκπληκτικής εμπειρίας!
Για να μπορέσετε να αξιολογήσετε αυτό το προϊόν, πρέπει προηγουμένως να έχετε πραγματοποιήσει μια παραγγελία. Σας ενημερώνουμε ότι οι αξιολογήσεις που αφήνονται στον ιστότοπο υπόκεινται σε μια διαδικασία ελέγχου. Οι αξιολογήσεις ταξινομούνται μόνο χρονολογικά.
Είναι πολύ καλά ελαστικά, τα συνιστώ.
Καλό ελαστικό, κάνει τη δουλειά του άψογα.
Όλα πήγαν άψογα, εξαιρετική τιμή, απόλυτη σύσταση. Τα ελαστικά είναι φυσικά του τρέχοντος έτους παραγωγής. Ευχαριστώ!
Καλό ελαστικό, ακόμα και στο βρεγμένο οδόστρωμα.
Μέχρι στιγμής όλα πάνε πολύ καλά, έχω διανύσει μόνο λίγα χιλιόμετρα.
Αυτό το ελαστικό με ικανοποίησε απόλυτα σε ένα CBF 1000, τόσο ως προς την ασφάλεια όσο και τη διάρκεια ζωής. Αυτό θα τοποθετηθεί σε ένα Shiver 900. Επιπλέον, παραγγέλνω τακτικά από το Grip για τα οχήματά μου: ποτέ κανένα πρόβλημα με την παράδοση και πάντα πολύ γρήγορα.
Καλό ελαστικό.
Λάστιχο που ταιριάζει πολύ καλά σε μοτοσικλέτα της δεκαετίας του ’80.
Καλή πίσω γόμα, εξαιρετική πρόσφυση στο βρεγμένο, όμως πρέπει να έχεις υπόψη ότι κινείσαι με τακούνια στην άσφαλτο... Στο χώμα, κανένα πρόβλημα.
Πολύ ευχάριστα, σταθερά και άμεσα ανταποκρινόμενα, δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα σε βρεγμένο οδόστρωμα.