Τα ελαστικά Bridgestone κατασκευάζονται στην Ιαπωνία και ξεχωρίζουν χάρη σε μια διαδικασία κατασκευής που συνδυάζει πρωτοποριακή τεχνολογία και αναγνωρισμένη τεχνογνωσία. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1931.
Η Bridgestone κέρδισε τις συστάσεις της, εξοπλίζοντας από το 2007 έως το 2010 τους εταίρους της στη Formula 1. Τα ελαστικά Bridgestone, τα οποία αναγνωρίζονται για την υψηλή απόδοση και την εξαιρετική αντοχή τους στις κρούσεις, χρησιμοποιούνται, μεταξύ άλλων, για τον εξοπλισμό αυτοκινήτων εταιρειών υψηλού κύρους, όπως είναι η BMW, η Audi, η Mercedes, η Porsche ή η Ferrari.
Η Bridgestone είναι επίσης γνωστή για το ότι εφηύρε τα Runflat, επαναστατικά ελαστικά που επιτρέπουν την οδήγηση με ένα σκασμένο ελαστικό.
Περιηγηθείτε στην ευρεία γκάμα μοντέλων μας Bridgestone και βρείτε αυτό που ανταποκρίνεται απόλυτα στις ανάγκες σας. Απολαύστε τις καλύτερες τιμές σε όλη την επιλογή μας!
Η τεχνολογία SACT της Bridgestone προτείνει έναν συνδυασμό δύο διαφορετικών ενώσεων καουτσούκ σε μια σχεδίαση που εγγυάται αυξημένη αντοχή στη φθορά (σε κανονικές συνθήκες ορθής οδήγησης) καθώς και μια ασυναγώνιστη πρόσφυση των ώμων στις στροφές. Αυτό είναι το ελαστικό που περίμεναν οι λάτρεις της σπορ οδήγησης! Με τη φθορά του που προκύπτει από την οδήγησή σας, τους ώμους που εγγυώνται ιδανική πρόσφυση και μια κεντρική λωρίδα που επεκτείνει περαιτέρω το χιλιομετρικό, είναι δύσκολο να βρείτε κάτι καλύτερο σε σχέση ποιότητας/τιμής!
Η τεχνολογία SACT επιτρέπει στο κεντρικό μέρος της επιφάνειας επαφής να καλύπτει περισσότερη απόσταση πριν τη φθορά και να παρουσιάζει πιο επιμενείς ώμους. Συνδυάζεται με το υποκείμενο στρώμα Cap & Base, το οποίο αναπτύσσει βελτιωμένη ακαμψία της επιφάνειας επαφής, προσφέροντας εξαιρετικές επιδόσεις σε όρους πρόσφυσης και απορρόφησης κραδασμών ανεξάρτητα από τον καιρό.
Το σύμπλεγμα καουτσούκ Silica Rich EX περιέχει περισσότερη πυριτιούχο άμμο, το οποίο παρέχει στα εμπρόσθια ελαστικά βελτιωμένες επιδόσεις σε βρεγμένες συνθήκες. Σε συνδυασμό με την τεχνολογία RC Polymer, οι επιδράσεις της πυριτιούχου άμμου είναι δεκαπλασιασμένες και η διάρκεια ζωής του ελαστικού βελτιώνεται.
Η νέα τεχνολογία OBF της Bridgestone προσφέρει μέγιστη ακαμψία που βελτιστοποιεί την απορρόφηση και τη σταθερότητα σε υψηλή ταχύτητα. Εφαρμόζεται τόσο στην αθλητική όσο και στην τουριστική οδήγηση. Η έγκριση του διπλώματος ευρεσιτεχνίας για την τεχνολογία OBF της Bridgestone είναι επί του παρόντος σε εξέλιξη.
Η Bridgestone είναι σήμερα ο μοναδικός κατασκευαστής που χρησιμοποιεί την τεχνολογία HTSPC που συνδυάζει πέντε μονονήματα από ατσάλι που σχηματίζουν μια μονόσπιρη ζώνη. Ένα στρώμα λάστιχου εξασφαλίζει την μόνωση των νημάτων που εγγυάται μια ομοιόμορφη και γραμμική τάση που προκαλεί τη μέγιστη ακαμψία. Είτε ο δρόμος είναι στεγνός είτε υγρός, τα ελαστικά που χρησιμοποιούν την τεχνολογία HTSPC έχουν καλύτερη πρόσφυση και βελτιωμένη χειριστικότητα λόγω της ομοιόμορφης πίεσης επαφής. Τα μονονήματα είναι προστατευμένα από οποιαδήποτε οξείδωση και μειώνουν στο ελάχιστο την συσσώρευση θερμότητας, επιτρέποντας μια πιο τακτική φθορά της επιφάνειας επαφής καθώς και μια αύξηση του αριθμού των χιλιομέτρων που διανύονται.
Η Bridgestone καινοτομεί στην τεχνολογία 3LC του σύνθετου καουτσούκ σε 3 στρώσεις. Δύο στρώσεις σκληρού σύνθετου καταλαμβάνουν το κέντρο της επιφάνειας επαφής, εξασφαλίζοντας εξαιρετική σταθερότητα κατά το φρενάρισμα και την εγγύηση επίτευξης σημαντικής διαδρομής. Μια στρώση μαλακού σύνθετου εξοπλίζει τους ώμους, προκειμένου να δημιουργήσει τέλεια πρόσφυση στις στροφές για κάθε γωνία επίθεσης.
Το σύνθετο NanoPro-tech™ είναι πλούσιο σε πυρίτιο, το οποίο διανέμεται καλύτερα με τη νέα τεχνολογία ανάμειξης. Η τέλεια συμμαχία μεταξύ της δομής και αυτού του σύνθετου επιτρέπει την επίτευξη μέγιστης πρόσφυσης στη ζώνη επαφής, προκειμένου να αυξηθεί η πρόσφυση σε βρεγμένο έδαφος.
Το μείγμα Bridgestone με αυξημένο ποσοστό σιλικόνης παρέχει στον πίσω άξονα αυξημένη ικανότητα πρόσφυσης σε βρεγμένο δρόμο, για ατελείωτη χειριστικότητα.
Η τεχνολογία Cap&Base συνδυάζει ένα μαλακό σύνθετο στην κορυφή για ασυναγώνιστη πρόσφυση με ένα πιο σκληρό εσωτερικό σύνθετο που εγγυάται την βέλτιστη ακαμψία του ελαστικού. Ακόμη και κατά τη φθορά της επιφάνειας επαφής, το εσωτερικό σύνθετο δεν τρίβει τον δρόμο, έτσι δεν είναι δυνατή η απώλεια πρόσφυσης.
Μια επιπλέον ζώνη σε σχέση με την Μονό-σπειρη MS-BELT επιτρέπει την ομοιομορφία της πίεσης σε όλη την επιφάνεια επαφής με το έδαφος. Αποτέλεσμα: περισσότερη πρόσφυση στις στροφές και περισσότερος έλεγχος οδήγησης.
Η τεχνολογία 3LC βελτιώνει την ικανότητα πρόσφυσης του ελαστικού στην πλευρά των ώμων και παρατείνει τη διάρκεια ζωής της επιφάνειας επαφής. Αυτή επιπλέον γίνεται πιο στιβαρή από το υποκείμενο στρώμα Cap & Base, το οποίο συμβάλλει στην αύξηση της πρόσφυσής της, καθώς και της ικανότητάς της να απορροφά τους κραδασμούς και προσφέρει μια γενική απόδοση εξαιρετικής αξίας, ανεξάρτητα από τις συνθήκες.
Ο σχεδιασμός των ελαστικών στην Bridgestone περνάει πλέον από την αυτοματοποιημένη τεχνολογία 3D CTDM. Αυτό το καινοτόμο πρόγραμμα χρησιμοποιεί δυναμικές προσομοιώσεις 3D και λαμβάνει υπόψη όλες τις τιμές απόδοσης του ελαστικού. Έτσι, τα σχέδια των εμπρόσθιων ελαστικών σχεδιάζονται για να βελτιστοποιήσουν τη σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες ενώ μειώνουν τις δονήσεις στο ελάχιστο. Όσο για τα σχέδια των πίσω ελαστικών, υψηλότερες αρνητικές αναλογίες εξασφαλίζουν την κατάλληλη πρόσφυση και την απαιτούμενη σταθερότητα στις στροφές. Η τεχνολογία 3D CTDM σχεδιάζει προφίλ ελαστικών που προσφέρουν μέγιστη αποδοτικότητα και μεγαλύτερη ευκολία στις σφιχτές στροφές. Για να διατηρηθεί μια ομαλή οδήγηση ανεξάρτητα από τις γωνίες επίθεσης, αναζητείται μια ομοιόμορφη πίεση επαφής ενώ η μέγιστη πρόσφυση εξασφαλίζεται από μια βέλτιστη πλαγιακή ακαμψία.
Η τεχνολογία RC Polymer επιτρέπει στο σύνθετο καουτσούκ να επωφελείται από μια ομοιόμορφη κατανομή της πυριτίου. Το πέλμα του ελαστικού κερδίζει σε ευελιξία, το οποίο οδηγεί σε αυξημένη επιφάνεια επαφής με το έδαφος, ανεξάρτητα από τις θερμοκρασίες. Το RC Polymer εισάγει μια μείωση των τριβών μεταξύ των μορίων του σύνθετου, το οποίο έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της αντίστασης στην κύλιση και κατά συνέπεια τη μείωση της κατανάλωσης.