Η μάρκα Bridgestone ιδρύθηκε το 1931 στην Ιαπωνία από τον Σότζιρο Ισιμπάσι. Το όνομά της, το οποίο προέρχεται από την κυριολεκτική μετάφραση του «Ishibashi» («πέτρινη γέφυρα»), αντικατοπτρίζει τη φιλοδοξία να δημιουργήσει ελαστικά ικανά να υποστηρίξουν τη ραγδαία εξέλιξη του αυτοκινητικού κλάδου. Από τα πρώτα της βήματα, η εταιρεία παράγει ελαστικά ενσωματώνοντας ιαπωνική τεχνολογία, με στόχο να ξεχωρίσει από τους Ευρωπαίους και Βορειοαμερικανούς κατασκευαστές.
- Από τη δεκαετία του 1950, η Bridgestone εκσυγχρόνισε τις εγκαταστάσεις της και έγινε η πρώτη εταιρεία που διέθεσε στην αγορά ελαστικά με ακτίνες (spoked tyres). Ο κύκλος εργασιών της αυξήθηκε σημαντικά, τοποθετώντας τη μάρκα στην κορυφή της βιομηχανίας ελαστικών στην Ιαπωνία.
- Τη δεκαετία του 1970, η εταιρεία επένδυσε σημαντικά στην έρευνα για ακτινωτά (radial) ελαστικά, λανσάροντας μεταξύ άλλων τα Super Filler Radial (1978) και Potenza (1979), ελαστικά επικεντρωμένα στις υψηλές επιδόσεις αυτοκινήτων.
- Στο πλαίσιο της διεθνούς επέκτασής της, η Bridgestone απέκτησε εργοστάσια στην Αυστραλία, επένδυσε σε έναν κατασκευαστή στην Ταϊβάν και εγκαταστάθηκε στην Ινδονησία, το Ιράν και στη συνέχεια σε πολλές άλλες χώρες. Το 1988, ο Όμιλος αγόρασε τη Firestone, ενισχύοντας έτσι την παγκόσμια παρουσία του.
- Με το άνοιγμα εργοστασίων και κέντρων Έρευνας & Ανάπτυξης σε διάφορες χώρες, η Bridgestone διεύρυνε τη γκάμα της σε ελαστικά για επιβατικά αυτοκίνητα, φορτηγά και επαγγελματικά οχήματα. Το πρώτο ακτινωτό ελαστικό Bridgestone παρουσιάστηκε το 1967, συμβάλλοντας σε βελτιώσεις στην ανθεκτικότητα και την άνεση οδήγησης.
- Το 2016, η μάρκα λάνσαρε το ελαστικό DriveGuard, σχεδιασμένο να χρησιμοποιείται ακόμη και σε περίπτωση απώλειας πίεσης. Η τεχνολογία «Cooling Fin» επιτρέπει στους οδηγούς να διατηρούν τον έλεγχο του οχήματος κατά τη διάρκεια ενός κλαταρίσματος, για έως και 80 χλμ με ταχύτητα 80 χλμ/ώρα.
- Σήμερα, η εταιρεία κατατάσσεται ανάμεσα στους μεγαλύτερους κατασκευαστές ελαστικών, με τον κύκλο εργασιών της να την τοποθετεί στη δεύτερη θέση παγκοσμίως. Στην Ευρώπη, η έδρα της έχει εγκατασταθεί στο Βέλγιο από το 1972, συμπληρωμένη από πολλά εργοστάσια και ένα ερευνητικό κέντρο 32 εκταρίων κοντά στη Ρώμη.
Πέρα από την εμπορία των ελαστικών της, η Bridgestone συνεχίζει τη στρατηγική ανάπτυξής της μέσω στοχευμένων εξαγορών, βασιζόμενη στη φιλοσοφία της: να παρέχει προϊόντα ανώτερης ποιότητας για την υποστήριξη της αυτοκινητικής κινητικότητας παγκοσμίως. Χάρη στην τεχνολογική της κληρονομιά και την industriҐκή της δυναμική, η μάρκα έχει εξελιχθεί σε έναν από τους κορυφαίους παράγοντες στην αγορά των ελαστικών, συμβάλλοντας στην ασφάλεια και την απόδοση των οχημάτων σε πολλές περιοχές.