
Περιηγηθείτε στην ευρεία γκάμα μοντέλων μας Bridgestone και βρείτε αυτό που ανταποκρίνεται απόλυτα στις ανάγκες σας. Απολαύστε τις καλύτερες τιμές σε όλη την επιλογή μας!
Αποκλειστική τεχνολογία της Bridgestone για την ανάπτυξη ελαστικών που επιτρέπει τη μέτρηση και την οπτικοποίηση της συμπεριφοράς της επιφάνειας επαφής των ελαστικών σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Προηγουμένως, η ανάπτυξη των ελαστικών περιλάμβανε τη διεξαγωγή προσομοιώσεων, την κατασκευή πρωτοτύπων και τη χρήση μετρήσεων σε εργαστήριο καθώς και δοκιμές πραγματικών οχημάτων για την επαλήθευση των επιδόσεων. Το ULTIMAT EYE™ αναπαράγει σε εργαστηριακές συνθήκες την οδήγηση υψηλής ταχύτητας που ισοδυναμεί με αυτήν ενός πραγματικού οχήματος, επιτρέποντας την οπτικοποίηση της συμπεριφοράς της επιφάνειας επαφής των ελαστικών. Εκτός από τις προηγούμενες δοκιμές πραγματικών οχημάτων, αυτό επιτρέπει μια ανάλυση υψηλής ακρίβειας και μια επαλήθευση των επιδόσεων σε μια σταθερή επιστημονική βάση. Χρησιμοποιώντας μια τεχνολογία που σχεδιάστηκε για την ανάπτυξη ελαστικών για τους πιο απαιτητικούς αγώνες αυτοκινήτων και μοτοσικλετών στον κόσμο, ο εξοπλισμός μέτρησης και ανάλυσης μπορεί να υποστηρίξει ταχύτητες έως και 400 χλμ./ώρα και γωνίες κλίσης έως και 60 μοίρες.
Όλα τα πίσω ελαστικά Battlax επωφελούνται από μια κατασκευή με μονόσπιρη ζώνη. Πρόκειται για μια μοναδική ταινία αραμίδης που είναι συνεχώς τυλιγμένη γύρω από την περίμετρο του ελαστικού. Η μοναδικότητα της ταινίας απαγορεύει την επικάλυψη των στρωμάτων, τις συγκολλήσεις ή τις συνδέσεις και προσφέρει μια αδιάκριτη ελαφρότητα στην τυπική κατασκευή με διασταυρωμένη ζώνη. Η μονόσπιρη ζώνη μειώνει δραστικά κάθε θέρμανση που εμφανίζεται κατά τη διάρκεια της περιστροφής του ελαστικού. Το αποτέλεσμα είναι μια αυξημένη σταθερότητα και μια βελτιωμένη αποτελεσματικότητα της απόσβεσης των κραδασμών.
Τα πίσω ελαστικά Battlax BT-012SS ακολουθούν μια επαναστατική σχεδίαση που περιλαμβάνει διπλή ζώνη. Η μονόσπιρη ζώνη συμπληρώνεται από μια ζώνη σε κάθε ώμο. Αυτός ο σχεδιασμός είναι η εγγύηση για εξαιρετική πρόσφυση στις στροφές, σε συνδυασμό με ασυναγώνιστη χειριστικότητα και απορρόφηση κραδασμών. Επιπλέον, το κεντρικό μέρος της επιφάνειας επαφής με το έδαφος παραμένει ελεύθερο, κάτι που καθιστά την οδήγηση σε ευθεία γραμμή πιο σταθερή.
Προερχόμενη από τους ευφάνταστους μηχανικούς της MotoGP της Bridgestone, η τεχνολογία 5LC για πίσω ελαστικά ξεχωρίζει συνδυάζοντας 5 στρώσεις από 3 διαφορετικά συστατικά καουτσούκ. : Το κέντρο της επιφάνειας επαφής προτιμά τη σταθερότητα και τη διάρκεια ζωής χάρη σε ένα σκληρό συστατικό, τα ώματα προσφέρουν απίστευτη πρόσφυση χάρη σε ένα μεσαίο καουτσούκ και τέλος το εξωτερικό επιτρέπει ακραία πρόσφυση στις στροφές χάρη σε ένα συστατικό υψηλής πρόσφυσης. Στο τέλος, μια καινοτόμα τεχνολογία στην υπηρεσία μιας εκπληκτικής εμπειρίας!
Για να μπορέσετε να αξιολογήσετε αυτό το προϊόν, πρέπει προηγουμένως να έχετε πραγματοποιήσει μια παραγγελία. Σας ενημερώνουμε ότι οι αξιολογήσεις που αφήνονται στον ιστότοπο υπόκεινται σε μια διαδικασία ελέγχου. Οι αξιολογήσεις ταξινομούνται μόνο χρονολογικά.
Όλα τέλεια και ομαλή επικοινωνία. 5 αστέρια
Διάβασα για το er6-n, πολύ ευχαριστημένος, μετά την αγορά του z1000 μου ήθελα να συνεχίσω με τα s21, τίποτα να παραπονεθώ, δίνει εμπιστοσύνη, ζεσταίνεται γρήγορα, επιτρέπει πρόσφυση στις πρώτες στροφές, σε ξηρό και βροχερό καιρό είναι καθησυχαστικά. Σχέση ποιότητας-τιμής 👍 5500 χλμ με το πίσω ελαστικό, παίζοντας τακτικά. Έχω ακούσει μόνο καλά πράγματα για τα s23, οπότε από περιέργεια θα τα δοκιμάσω.
Το Bridgestone Exedra max παραμένει μια ασφαλής επιλογή για το xv535 της κυρίας και το δικό μου XV1100. Γρήγορη παράδοση από την Centralepneus, αλλά περίεργα αυτή τη φορά το DOT είναι λίγο πάνω από ένα έτος (20η εβδομάδα του 2024)... είναι σπάνιο από την πλευρά τους... κρίμα. Ένα πιο πρόσφατο ελαστικό θα ήταν υπέροχο. Αλλά παραμένει ένα εξαιρετικό ελαστικό για τα customs μας. 14000 χλμ/έτος, δηλαδή περίπου 2 πίσω ελαστικά ανά έτος
Λίγο απογοητευμένος με το T31. Διένυσα την ίδια απόσταση με τα S21. Η διαφορά είναι ότι υπήρχαν τουλάχιστον 1000 χλμ στην επιφάνεια του πέλματος. Καλή πρόσφυση σε στεγνό, πολύ καθησυχαστικό σε υγρό με καλό ρυθμό. Το ABS και το TC επεμβαίνουν ελάχιστα. Πολύ καλή σχέση ποιότητας-τιμής
καλά
Ταιριάζει καλά!
Υπέροχα ελαστικά, μόνο περισσότερα Bridgestone S22.
Είναι τα ελαστικά που μου κρατάνε περισσότερο, τα Pirelli μου κρατάνε μόνο 4000 χλμ, ενώ τα Bridgestone συνήθως κρατάνε 6 έως 8k χλμ.
Ωραίο ελαστικό 😀
Καλά ελαστικά