Το Battlax BT-016 PRO της Bridgestone είναι ένα ελαστικό σχεδιασμένο για σπορ μοτοσικλέτες. Σας εγγυάται μέγιστη πρόσφυση και σταθερότητα.
Η πίεση που συνδέεται με τη βελτιστοποιημένη επιφάνεια επαφής του εξασφαλίζει τέλεια πρόσφυση και εξαιρετική χειριστικότητα, που είναι δύο απαραίτητες ποιότητες για καθαρά αθλητική χρήση, ανεξάρτητα από την κλίση της μοτοσικλέτας.
Υψηλής αντοχής, τα νήματα της ζώνης προσφέρουν εξαιρετική σταθερότητα και εξαιρετική απορρόφηση των κραδασμών.
Το καλά σχεδιασμένο πέλμα με βαθιές αυλακώσεις εγγυάται αξιόπιστες επιδόσεις σε υγρές συνθήκες.
Η διπλή σύνθετη δομή μεγιστοποιεί την πρόσφυση ενώ παράλληλα παρατείνει τη διάρκεια ζωής των ελαστικών.
Τα σύνθετα που βασίζονται σε καουτσούκ NanoPro-Tech επιτρέπουν τη βελτίωση της κατανομής της πυριτίου, βελτιώνοντας έτσι τις επιδόσεις.
Μια μοναδική σπειροειδής ζώνη στο πίσω ελαστικό εξασφαλίζει σταθερή χειριστηριότητα και απόδοση.
Για να μπορέσετε να αξιολογήσετε αυτό το προϊόν, πρέπει προηγουμένως να έχετε πραγματοποιήσει μια παραγγελία. Σας ενημερώνουμε ότι οι αξιολογήσεις που αφήνονται στον ιστότοπο υπόκεινται σε μια διαδικασία ελέγχου. Οι αξιολογήσεις ταξινομούνται μόνο χρονολογικά.
Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος, ευχαριστώ, συνεχίστε έτσι!
Πολύ καλά διαχειρισμένο.
Καλή πρόσφυση
Είτε πρόκειται για BT014, BT016, BT016pro, S20 ή S21, έχουμε τα ίδια ελαστικά. Εξαιρετική πρόσφυση σε στεγνό και βρεγμένο, ουδέτερη συμπεριφορά, ζεσταίνονται γρήγορα και φθείρονται πολύ γρήγορα. Το καλοκαίρι κοκκοποιούνται στο πέλμα στον αυτοκινητόδρομο στα 130, και γρήγορα στα πλάγια σε σπορ οδήγηση. Δύσκολο να ξεπεράσεις τα 3.500 km με αυτά τα μαλακά μείγματα, είτε με 80 είτε με 170 ίππους. Ωστόσο, η σχέση ποιότητας/τιμής παραμένει η καλύτερη, αρκεί να τα βρεις φθηνά.
Τίποτα λείο
Καλό ελαστικό με πρόσφατο κωδικό DOT, οπότε είμαι πολύ ικανοποιημένος.
Θα αγοράσω ξανά
Καλή σχέση ποιότητας-τιμής.
Οδηγώ εδώ και χρόνια με το BT 016 Pro. Πρόκειται για ένα εξαιρετικό πίσω ελαστικό που αποδίδει πολύ καλά τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένο δρόμο. Μπορείς να οδηγήσεις αρκετά σπορ στις στροφές και να φτάσεις μέχρι το άκρο του πέλματος. Συνήθως το καλοκαίρι μειώνω την πίεση του πίσω ελαστικού στα 2,5 αντί για 2,8 bar και του μπροστινού από 2,5 σε 2,2 bar, ώστε η πίεση να παραμένει ουσιαστικά ίδια λόγω του πιο ζεστού οδοστρώματος. Το ελαστικό δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα με αυτό και κατευθύνει άψογα μόλις ζεσταθεί.
Άψογη παράδοση εγκαίρως και ελαστικά που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες μου