Το Pirelli Angel GT2 είναι το καλύτερο και πιο ανθεκτικό ελαστικό Sport Touring. Αυτό το ελαστικό προσφέρει εξαιρετική χειριστικότητα και μια νέα αναφορά σε θέματα ανθεκτικότητας στον τομέα των ελαστικών Sport Touring. Χάρη στον καινοτόμο σχεδιασμό της επιφάνειας επαφής τους, προσφέρουν εξαιρετικές επιδόσεις ως ελαστικά αγώνων σε βρεγμένο έδαφος. Ένα προϊόν που ξεχωρίζει για την εμπειρία οδήγησης που προσφέρει.
Η σταθερότητα, η απομάκρυνση του νερού και η βέλτιστη πρόσφυση σε επιφάνειες με χαμηλή πρόσφυση ενισχύονται και προωθούνται από τις διπλές μακροπρόθεσμες αυλακώσεις στο κέντρο.
Εξοπλισμένο με μια ζώνη από ατσάλι 0° με μεταβλητή τάση, ένα προφίλ πολλαπλών ακτίνων και εξασφαλίζοντας μια τακτική κατανομή των επιβαρύνσεων, επιτρέπει μεγάλη διάρκεια ζωής, σταθερότητα και εμπιστοσύνη.
Εξασφαλίζοντας τακτική φθορά, προοδευτικότητα και ομοιόμορφη κατανομή των πιέσεων επαφής, εξασφαλίζει αυξημένη ασφάλεια και εξαιρετική χειριστηριότητα.
Για να εξασφαλίσουν εξαιρετική πρόσφυση, τέλεια απομάκρυνση του νερού στην καμπύλη και μεγιστοποίηση της κατεύθυνσης, οι αυλακώσεις είναι κεκλιμένες.
Για να μπορέσετε να αξιολογήσετε αυτό το προϊόν, πρέπει προηγουμένως να έχετε πραγματοποιήσει μια παραγγελία. Σας ενημερώνουμε ότι οι αξιολογήσεις που αφήνονται στον ιστότοπο υπόκεινται σε μια διαδικασία ελέγχου. Οι αξιολογήσεις ταξινομούνται μόνο χρονολογικά.
Το μπροστινό ελαστικό διαρκεί περίπου 1000 χλμ. λιγότερο από το πίσω.
Ένα τέλειο πολυχρηστικό προϊόν για μένα.
Ξαναγόρασα το ελαστικό.
Αισθάνομαι το μπροστινό μέρος να είναι πολύ κολλημένο στον δρόμο.
Όλα πήγαν άψογα, εξαιρετική τιμή, θα επέστρεφα ευχαρίστως.
Ο χρόνος αποστολής δεν είναι όπως υποσχέθηκε.
Πολύ καλό ελαστικό· στη βροχή είναι βασιλικό!
Το κορυφαίο ελαστικό για αυτή τη μοτοσυκλέτα. Δοκίμασα επανειλημμένα άλλα και πάντα επέστρεφα σε αυτό. Επιτρέπει κλίσεις μέχρι τα μαρσπιέ και προσφέρει εξαιρετικά χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο. Μόνο προς το τέλος αναπτύσσει μια τάση να σηκώνεται κατά το φρενάρισμα μέσα στη στροφή.
Καλό ελαστικό, δυστυχώς εμφανίζει οδοντωτή φθορά υπό κλίση. Γι’ αυτό το ελαστικό «τραγουδά» στις στροφές. Ωστόσο, αυτό δεν επηρεάζει τα άλλα καλά χαρακτηριστικά του. Μετά από πάνω από 8.000 χλμ. απομένουν περίπου 2 χλστ. βάθους πέλματος μπροστά και πίσω (νέο ελαστικό: 5 χλστ. μπροστά, 7 χλστ. πίσω).
Υπέροχα ελαστικά!