Το Mitas E-05 είναι ένα ελαστικό trail για κλασικές μοτοσικλέτες. Παντοκαίριο σχέδιο επιφάνειας επαφής τύπου Enduro Trail για μπροστινούς και πίσω τροχούς. Καλές ιδιότητες οδήγησης σε ευκολότερα εδάφη και επίσης στο δρόμο.
Για να μπορέσετε να αξιολογήσετε αυτό το προϊόν, πρέπει προηγουμένως να έχετε πραγματοποιήσει μια παραγγελία. Σας ενημερώνουμε ότι οι αξιολογήσεις που αφήνονται στον ιστότοπο υπόκεινται σε μια διαδικασία ελέγχου. Οι αξιολογήσεις ταξινομούνται μόνο χρονολογικά.
Λειτουργεί καλά με τη Monark 1955 μου.
Ωραίο λάστιχο για αυτό το κλασικό μοντέλο.
Καλή πρόσφυση σε στεγνό, λασπώδες, πετρώδες έδαφος και στο χιόνι. Δυστυχώς θορυβώδες.
Δεν έχω παράπονα· παραδόθηκε γρήγορα. Εύκολη εγκατάσταση χωρίς ειδικό εξοπλισμό.
Πρώτη αγορά που κάνω από αυτό το PneumaticiLeader. Η εικόνα που παρέχεται από τον πωλητή δεν είναι πολύ προσεγμένη. Έπρεπε να κάνω μια σύγκριση με άλλες εικόνες που βρέθηκαν στο διαδίκτυο από άλλες Mitas από δοκιμή. Τελικά, πείστηκα και προχώρησα στην αγορά. Έφτασαν στον προορισμό σε λίγες μέρες και ήμουν πολύ ευχαριστημένος. Τοποθετήθηκαν και ξεκίνησα. Θα επαναλάμβανα την αγορά. Η μόνη συμβουλή που μπορώ να δώσω στην εταιρεία είναι να βελτιώσει την εικόνα των προσφερόμενων ελαστικών. Ευχαριστώ
Παρήγγειλα και πλήρωσα το ελαστικό πριν από περισσότερο από έναν μήνα, αλλά δεν έχει φτάσει ακόμη. Απαράδεκτη εξυπηρέτηση πελατών που ρίχνει συνεχώς την ευθύνη στον μεταφορέα.
Μάλλον ικανοποιημένος
Λάστιχο που χρησιμοποιείται σε side-car Ural, καλό κράτημα σε στεγνό δρόμο και σε χωματόδρομους· ωστόσο, προσοχή σε βρεγμένο οδόστρωμα: παραμένει ένα ελαστικό με «κύβους». Τοποθετείται πιο εύκολα από τον άμεσο ανταγωνιστή του, το K37 (Heidenau), όμως η διάρκεια ζωής του είναι ελαφρώς μικρότερη (με τις ρυθμίσεις του δικού μου side-car και το οδηγικό μου στυλ). Καλύτερη αναλογία χιλιομέτρων/τιμής στην κατηγορία αυτού του είδους ελαστικών.
Ελαστικά με καλή πρόσφυση σε όλους τους «δρόμους», όμως χρειάζεται προσοχή στις στροφές σε βρεγμένο οδόστρωμα καθώς τα τακούνια τείνουν να γλιστρούν! Θορυβώδη στη μέγιστη ταχύτητα. Παρ’ όλα αυτά οικονομικά, αφού σπάνια ξεπερνώ τα 5.000 km με το στυλ οδήγησης και τις ρυθμίσεις (γεωμετρία) του side-car μου. Πιο εύκολη τοποθέτηση από ένα Heidenau K37 (τον άμεσο ανταγωνιστή του). Τα συνιστώ και θα τα ξαναγοράσω χωρίς δεύτερη σκέψη.
Λάστιχο τοποθετημένο στη 125 DTMX μου του 1981, κοντά στην αρχική τοποθέτηση. Δεν έχω διανύσει ακόμη πολλά χιλιόμετρα, αλλά φαίνεται ιδανικό για ψυχαγωγική χρήση, σε δρόμο και αγροτικά μονοπάτια, με ελκυστική τιμή.