Το Toyo Proxes T1 Sport 225/55 R17 97V Mazda αποτελεί αναφορά για τους λάτρεις της σπορ οδήγησης. Εξαιρετικό κράτημα στο δρόμο σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα. Αξιοσημείωτη σταθερότητα, ανεξάρτητα από την ταχύτητα.
Το Toyo Proxes T1 Sport 225/55 R17 97V Mazda αποτελεί αναφορά για τους λάτρεις της σπορ οδήγησης. Εξαιρετικό κράτημα στο δρόμο σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα. Αξιοσημείωτη σταθερότητα, ανεξάρτητα από την ταχύτητα.
Δύο επιλογές παράδοσης είναι διαθέσιμες τη στιγμή που πραγματοποιείτε την παραγγελία σας:
Παράδοση στη διεύθυνση της επιλογής σας: θα μπορέσετε να μεταφέρετε τα ελαστικά σας σε ένα από τα εταίρα κέντρα μας για να πραγματοποιηθεί η υπηρεσία τοποθέτησης.
Παράδοση σε σταθμό τοποθέτησης: ο συνεργάτης θα επικοινωνήσει μαζί σας μόλις λάβει την παραγγελία σας για να κανονίσει ραντεβού και να πραγματοποιήσει την υπηρεσία τοποθέτησης.
Οι τιμές των συνεργατών είναι διαθέσιμες τη στιγμή που πραγματοποιείτε την παραγγελία σας. Έτσι, θα μπορέσετε να επιλέξετε την πιο συμφέρουσα και βολική επιλογή.
Για να μπορέσετε να αξιολογήσετε αυτό το προϊόν, πρέπει προηγουμένως να έχετε πραγματοποιήσει μια παραγγελία. Σας ενημερώνουμε ότι οι αξιολογήσεις που αφήνονται στον ιστότοπο υπόκεινται σε μια διαδικασία ελέγχου. Οι αξιολογήσεις ταξινομούνται μόνο χρονολογικά.
Εξαιρετικά ελαστικά. Πολύ ικανοποιημένος....
Ελαστικό αγορασμένο για δεύτερη φορά, μόνο για τον εμπρόσθιο άξονα ενός Ford Focus II Mk2. Η πρόσφυση σε ξηρό δρόμο είναι εξαιρετική σε στενές στροφές, διατηρεί εύκολα την τροχιά. Το τελευταίο ελαστικό, μετά από 20.000 χλμ στα 2,4 bar, είχε εξαντληθεί πλήρως στις πλευρές, αλλά το κέντρο είχε ακόμη 20% χρήσιμοποίηση. Σε βρεγμένο δρόμο, συμπεριφέρονται πολύ καλά, αλλά δεν είναι κατάλληλα για αθλητική χρήση. Συνιστάται εάν οδηγείτε λίγα χιλιόμετρα και συχνά περίπλοκους δρόμους.
Λατρεύω αυτά τα ελαστικά, άλλαξαν τελείως την αίσθηση του αυτοκινήτου σε σύγκριση με τα προηγούμενα Avon.
Προηγουμένως εξοπλισμένος με HANKOOK VENTUS, παρατήρησα μια πολύ μεγάλη διαφορά ιδίως όταν τα ελαστικά άρχισαν να φθείρονται. Με το TOYO μετά από 30.000 χιλιόμετρα πολύ αθλητικής οδήγησης, δεν υπάρχει διαφορά στη συμπεριφορά του δρόμου, ούτε στο ξηρό ούτε στο βρεγμένο. Περιμένω να δω την πραγματική μακροζωία, αλλά για μένα δεν υπάρχει δισταγμός, όταν φθαρούν, θα τοποθετήσω ξανά τα ίδια που αγόρασα από το centrale pneus.
Μέχρι στιγμής είναι το καλύτερο ελαστικό που έχω τοποθετήσει, σύμφωνα με τις προτιμήσεις μου. Η βαθμολογία που τους δίνω μετά από 5.000 χιλιόμετρα είναι συνολικά υψηλή, γιατί ειλικρινά διακρίνονται σε όλα. Η κύρια χρήση μου είναι 80 % επαρχιακός δρόμος. Ζω σε περιοχή με στροφές 40-80 km/h και κάνω επίσης διαδρομές σε εθνικούς και δευτερεύοντες δρόμους, με λίγο αυτοκινητόδρομο τα Σαββατοκύριακα. Γενικά κινούμαι γρήγορα και συχνά πιέζω το αυτοκίνητο στις στροφές. Προηγουμένως είχα τα Continental SportContact 5. Οι βασικές διαφορές σε σχέση με αυτά τα ελαστικά, συνολικά, είναι οι εξής: παρόλο που το πέλμα πριν τοποθετηθεί φαίνεται μαλακό, ο σκελετός διατηρεί εξαιρετικά το σχήμα του, οπότε στις στροφές είναι σαν να έχεις κορυφαία ανάρτηση. Στις ίδιες στροφές το αυτοκίνητο πατά πολύ καλύτερα, είναι πολύ πιο σταθερό και έτσι περνά πιο γρήγορα. Η πρόσφυση σε στεγνό είναι άψογη, καμία περίεργη συμπεριφορά ακόμη και σε άσφαλτο κακής ποιότητας, ενώ έχει βελτιωθεί και ο θόρυβος κύλισης. Δεν είναι τα πιο αθόρυβα, όπως λένε, αλλά για μένα η βελτίωση σε σχέση με τα Continental είναι αισθητή (κι ας τα άλλαξα χωρίς να τα έχω εξαντλήσει). Η κατανάλωση έχει μειωθεί κατά 0,2 λίτρα/100 km (κάνω πάντα τις ίδιες διαδρομές). Το τιμόνι είναι πολύ ακριβές και οι αλλαγές πορείας γρήγορες. Σε ανοιχτό δρόμο ή αυτοκινητόδρομο πηγαίνει «γραμμή». Απορροφά πολύ περισσότερο από τα Continental τις ανωμαλίες. Σε βρεγμένο οδόστρωμα το δοκίμασα με έντονη αλλά όχι καταρρακτώδη βροχή, ψάχνοντας τα όρια. Μπόρεσα να διατηρήσω τους ίδιους γρήγορους ρυθμούς όπως στο στεγνό χωρίς παράξενες αντιδράσεις. Εδώ περίμενα χειρότερη συμπεριφορά, μιας και παλιότερα χρησιμοποιούσα πολύ Uniroyal, αλλά δεν έχει τίποτα να ζηλέψει. Δεν λέω ότι μπορείς να πηγαίνεις «μαχαίρι» σαν να μη συμβαίνει τίποτα, γιατί μια δύσκολη κατάσταση στο βρεγμένο δεν θα είναι ίδια με το στεγνό, αλλά το ότι κράτησα ίδιο ρυθμό σε κλειστές στροφές χωρίς να ενεργοποιηθεί καν το ESP το θεωρώ θετικό. Δεν τα έχω δοκιμάσει σε βρεγμένο πάνω από 150 km/h, οπότε δεν ξέρω πώς αντιδρά το πέλμα σε «κουρτίνες» νερού. Για την αντοχή έβαλα 4 αστέρια γιατί είναι ακόμη νωρίς για πλήρη αξιολόγηση, αλλά γενικά, δεδομένης της τιμής, τουλάχιστον για το αυτοκίνητο που έχω τώρα, είναι σαφές ότι θα συνεχίσω με αυτό το μοντέλο. Πιστεύω ότι η απόδοσή τους είναι πολύ καλύτερη από αυτή των ακριβότερων premium μαρκών της ίδιας κατηγορίας. Παρόλα αυτά, λάβετε υπόψη το αυτοκίνητο που έχω και το βάρος του (πάνω από 1.500 kg). Δεν ξέρω αν σε μικρότερα ή ελαφρύτερα αυτοκίνητα θα είναι εξίσου καλά. Ήταν η πρώτη φορά που τοποθέτησα Toyo και στα ελαστικά, τουλάχιστον τα δικά μου, αναγράφεται ότι είναι κατασκευασμένα στην Ιαπωνία. Νόμιζα ότι τα έφτιαχναν στο ευρωπαϊκό εργοστάσιο.
Ελαστικά που χρησιμοποιούνται στην πίστα και για ψυχαγωγία. Είμαι πολύ ικανοποιημένος μαζί τους και δεν βλέπω καμία διαφορά από τα μεγάλα εμπορικά σήματα.
πολύ καλή σχέση ποιότητας / τιμής το συνιστώ
εξαιρετικά ελαστικά για αθλητική και κανονική οδήγηση στη βροχή και σε στεγνό δρόμο 0 θόρυβος εξαιρετικό ελαστικό.
πολύ πολύ καλό ελαστικό
υπέροχο + -----
Η προστασία των προσωπικών σας δεδομένων είναι μείζονος σημασίας για εμάς.
Δίνουμε μεγάλη σημασία στην εμπιστευτικότητα και την ασφάλεια όλων των πληροφοριών που μοιράζεστε μαζί μας.
Ως μία από τις κύριες προτεραιότητές μας, εφαρμόζουμε αυστηρά μέτρα για να διασφαλίσουμε την προστασία των δεδομένων σας.
Σας προσκαλούμε λοιπόν να διαβάσετε την αναλυτική πολιτική απορρήτου μας, όπου θα βρείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τη συλλογή, χρήση και διασφάλιση των προσωπικών σας δεδομένων.
Δεσμευόμαστε να σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας και να χειριζόμαστε τα δεδομένα σας με τη μέγιστη προσοχή.