Το Mazzini Cross AllSeason AS8 χρησιμοποιεί μια ειδική σύνθεση που του επιτρέπει να προσφέρει ισορροπημένες επιδόσεις σε όλες τις εποχές. Αυτό το μίγμα γόμας εξασφαλίζει αξιόπιστη πρόσφυση τόσο σε ζεστό καιρό όσο και σε χειμερινές συνθήκες.
Το κατευθυντικό του προφίλ εξασφαλίζει εξαιρετική σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες, διευκολύνοντας παράλληλα την απομάκρυνση του νερού και του χιονιού. Έτσι, οι οδηγοί απολαμβάνουν καλύτερο έλεγχο και αυξημένη ασφάλεια ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών.
Η βέλτιστη προσαρμογή του πλάτους και της διάταξης των μπλοκ του πέλματος συμβάλλει στον περιορισμό του θορύβου κύλισης. Έτσι, το Cross AllSeason AS8 προσφέρει μια πιο αθόρυβη και ευχάριστη οδήγηση στην καθημερινότητα.
Το κατευθυντικό πέλμα αυτού του ελαστικού έχει σχεδιαστεί για να βελτιώνει τη σταθερότητα στην οδήγηση και να βελτιστοποιεί την απομάκρυνση του νερού και του χιονιού. Η ειδική διάταξη των αυλακώσεων ευνοεί την αποτελεσματική αποστράγγιση, συμβάλλοντας στη μείωση των κινδύνων υδρολίσθησης και στη διατήρηση σταθερής πρόσφυσης σε βρεγμένο ή χιονισμένο οδόστρωμα.
Κάντε κλικ σε μια γραμμή για να φιλτράρετε τις κριτικές.
Για να μπορέσετε να αξιολογήσετε αυτό το προϊόν, πρέπει προηγουμένως να έχετε πραγματοποιήσει μια παραγγελία. Σας ενημερώνουμε ότι οι αξιολογήσεις που αφήνονται στον ιστότοπο υπόκεινται σε μια διαδικασία ελέγχου. Οι αξιολογήσεις ταξινομούνται μόνο χρονολογικά.
Το ελαστικό δεν έχει δοκιμαστεί ακόμη
Καλό ελαστικό, σε καλή τιμή, με καλή πρόσφυση μέχρι στιγμής τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένο οδόστρωμα.
Εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής
Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχει κάτι αρνητικό να επισημάνω. Καλή οδική συμπεριφορά.
Τοποθετημένα πίσω. Λίγο ολισθηρά σε βρεγμένο οδόστρωμα κατά το στρώσιμο. Κατά τα άλλα, πολύ καλό κράτημα στον δρόμο και όχι πολύ θορυβώδη. Μένει να φανεί πόσα χιλιόμετρα θα αντέξουν πριν φθαρούν. Προς το παρόν τα συνιστώ. Πολύ καλή σχέση ποιότητας/τιμής.
Πολύ ευχαριστημένοι με την αγορά μας
Τα ελαστικά είναι πολύ καλά, αλλά μια συμβουλή: αγοράστε αυτά τα ελαστικά από άλλο ιστότοπο. Αυτή ήταν η πρώτη και η τελευταία μου παραγγελία από αυτούς.
Είμαι πολύ ικανοποιημένος.
Μέχρι σήμερα έχω διανύσει 1.000 χλμ. σε αυτοκινητόδρομο και στην πόλη. Τα βρίσκω ήσυχα και ασφαλή ακόμη και στη δυνατή νεροποντή που έπεσε στην περιοχή μου. Απομάκρυναν καλά το νερό. Περιμένω τον χειμώνα για να ελέγξω την απόδοσή τους στο κρύο. Προς το παρόν, παίρνουν άριστα.
Πολύ καλή σχέση ποιότητας-τιμής