Η Fortuna παρουσιάζει το Ecoplus2 4S, ένα ελαστικό για όλες τις εποχές, σχεδιασμένο για να προσφέρει σταθερή και αξιόπιστη απόδοση, ανεξάρτητα από τις καιρικές συνθήκες. Κατάλληλο για χρήση όλο το χρόνο, εξαλείφει την ανάγκη αλλαγής ελαστικών κάθε εποχή. Η κατασκευή του εξασφαλίζει εξαιρετική πρόσφυση σε υγρές και ξηρές επιφάνειες, παρέχοντας ταυτόχρονα σημαντική αντοχή σε χιονισμένες επιφάνειες. Οι καλά καθορισμένες αυλακώσεις του Ecoplus2 4S διευκολύνουν την απομάκρυνση του νερού, ελαχιστοποιώντας έτσι τον κίνδυνο υδρολίσθησης για μια πιο ασφαλή οδήγηση. Αυτό το ελαστικό είναι σχεδιασμένο για όσους προτιμούν την ασφάλεια και την άνεση της οδήγησης καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου, με ιδιαίτερη έμφαση στη σταθερότητα και την αντοχή. Επιλέγοντας το Ecoplus2 4S της Fortuna, οι οδηγοί αποκτούν έναν αξιόπιστο σύντροφο στο δρόμο, ικανό να προσαρμοστεί στις διάφορες καιρικές συνθήκες χωρίς συμβιβασμούς στην απόδοση.
Κάντε κλικ σε μια γραμμή για να φιλτράρετε τις κριτικές.
Για να μπορέσετε να αξιολογήσετε αυτό το προϊόν, πρέπει προηγουμένως να έχετε πραγματοποιήσει μια παραγγελία. Σας ενημερώνουμε ότι οι αξιολογήσεις που αφήνονται στον ιστότοπο υπόκεινται σε μια διαδικασία ελέγχου. Οι αξιολογήσεις ταξινομούνται μόνο χρονολογικά.
Εξαιρετική εξυπηρέτηση, εξαιρετικά ελαστικά
Εξαιρετικά ελαστικά, τα συνιστώ. Αθόρυβα, με πολύ καλή πρόσφυση. Σύντομα θα κάνω νέα παραγγελία για άλλα δύο. Ελπίζω ότι η Grip500 θα συνεχίσει να τα διαθέτει και στο μέλλον.
Πολύ καλά.
Εξαιρετικό ελαστικό, δοκιμασμένο προς το παρόν μόνο σε στεγνό οδόστρωμα. Αθόρυβο, ίσως και υπερβολικά. Ακούω μόνο τον θόρυβο του κινητήρα του αυτοκινήτου. Είμαι ικανοποιημένη από την τιμή και την αθόρυβη λειτουργία του, ακριβώς αυτό που αναζητούσα κυρίως στα χαρακτηριστικά του ελαστικού. Με την αλλαγή της εποχής θα έχω την ευκαιρία να το δοκιμάσω και σε χιόνι, βροχή και λάσπη!!!
Απλώς καλά ελαστικά. Επιπλέον, δείχνουν σπορ στο Audi μου και φαίνεται να είναι ακόμη πιο αθόρυβα από τα παλιά μου ελαστικά Continental. Σε αυτή την τιμή, θα τα αγόραζα ξανά χωρίς δεύτερη σκέψη.
Όλα είναι άψογα.
Καλά ελαστικά, πολύ σωστή τιμή. Είμαι ικανοποιημένος από αυτά, με καλό κράτημα στον δρόμο. Θα αγόραζα ξανά αυτά τα ελαστικά χωρίς αμφιβολία.
Πρώτη εντύπωση: καλό ελαστικό. Δεν έχω οδηγήσει ακόμη αρκετά για να δώσω απάντηση.
Αυτά τα ελαστικά είναι πολύ καλά τόσο σε βρεγμένο όσο και σε στεγνό δρόμο. Οδηγώ καθημερινά μερικές εκατοντάδες μίλια και αυτό το ελαστικό μπορεί να διαρκέσει πολύ, περίπου 9 μήνες. Αυτή ήταν η εμπειρία μου πέρυσι, γι’ αυτό το αγόρασα ξανά αυτή τη φορά.
Είμαι ευχαριστημένος με αυτό.