Συχνές ερωτήσεις : Μάθετε τα πάντα για την παραγγελία σας

Πώς γνωρίζω εάν λήφθηκε η παραγγελία μου;

Μόλις ληφθεί η παραγγελία σας και καταχωρηθεί στο σύστημά μας, θα σας στείλουμε ένα email επιβεβαίωσης με όλες τις λεπτομέρειες:

  • Όνομα και επώνυμο.
  • Πλήρη διεύθυνση τιμολόγησης.
  • Πλήρη διεύθυνση παράδοσης.
  • Ανάλυση του καλαθιού.
  • Ανάλυση της τιμής.
  • Τρόπο πληρωμής.

Μπορείτε επομένως να ελέγξετε εάν όλα τα στοιχεία της παραγγελίας είναι σωστά και να επικοινωνήσετε μαζί μας σε περίπτωση λάθους στην παραγγελία ή την παράδοση.

Για να επικοινωνήσετε μαζί μας, επιλέξτε "Ο λογαριασμός μου", "Επικοινωνία".

Ένας εκπρόσωπος της ElastikaLeader.gr θα σας απαντήσει σύντομα μέσω email.

Πότε στέλνετε τα ελαστικά μου;

Μόλις λάβουμε την πληρωμή σας:

  • Θα προχωρήσουμε στην προετοιμασία την παραγγελίας των ελαστικών σας στην αποθήκη μας.
  • Θα συσκευάσουμε τα ελαστικά σας και θα βάλουμε τις ετικέτες για τη μεταφορά.
  • Θα στείλουμε αμέσως το δέμα της παραγγελίας σας.

Με τρόπο ώστε να παραδοθεί το συντομότερο δυνατό.

Πώς μπορώ να τροποποιήσω την παραγγελία μου;

Αν όταν λάβετε την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας μέσω email, διαπιστώσετε κάποιο λάθος, σας προτείνουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της καρτέλας "Επικοινωνία" από το λογαριασμό πελάτη.

Με αυτόν τον τρόπο, η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών θα ενημερωθεί γρήγορα για τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν.

Έτσι αποφεύγουμε να αποστέλλουμε παραγγελίες ελαστικών οι οποίες:

  • Πρέπει να ακυρωθούν.
  • Δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες σας.

Και μπορούμε:

  • Να αλλάξουμε τη διεύθυνση παράδοσης.
  • Να αλλάξουμε τη διάσταση, το μοντέλο ή την εποχή των ελαστικών.

Μετά την αποστολή των ελαστικών σας, δεν θα μπορούμε δυστυχώς να κάνουμε καμία τροποποίηση.

Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Αν για οποιονδήποτε λόγο επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας σας, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω του ιστοτόπου μας, από την καρτέλα "Επικοινωνία" του λογαριασμού σας.

Έτσι, θα ενημερωθούμε για το αίτημά σας και θα ανταποκριθούμε πριν από την αποστολή των ελαστικών σας.

Μπορώ να επανέλθω (να ξαναστείλω την παραγγελία μου);

Σε περίπτωση που τα ελαστικά σας έχουν ήδη παραδοθεί και επιθυμείτε να τα επιστρέψετε λόγω λάθους στη διάσταση ή στο μοντέλο, σας ζητούμε να στείλετε το αίτημά σας μέσω του ιστοτόπου μας στην καρτέλα "Ο λογαριασμός μου".

Έτσι, θα μπορέσουμε να εξετάσουμε το αίτημά σας και να πράξουμε ανάλογα.

Τι είναι ο αριθμός παραγγελίας;

Μόλις βάλετε την παραγγελία σας, θα σας στείλουμε έναν αριθμό παραγγελίας, με τον οποίο μπορείτε να παρακολουθείτε όλο το ιστορικό και την πορεία της συγκεκριμένης παραγγελίας.

Αυτός ο αριθμός είναι επομένως πολύ σημαντικός και απαραίτητος σε κάθε επικοινωνία μαζί μας.

LiveChat
Whatsapp Messenger