Ελαστικά αυτοκινήτου
Ελαστικά μοτοσικλέτας
Ελαστικά quad
ΣΙΔΕΡΕΝΙΕΣ ΖΑΝΤΕΣ
ΖΑΝΤΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ
ΠΑΚΕΤΟ ΖΑΝΤΕΣ + ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΑΛΥΣΙΔΕΣ
Ζυγοστάθμιση
Φούσκωμα
Εργαλεία και στηρίγματα
Επισκευή
Μπαταρία
Λάδια
Αξεσουάρ
TPMS
Συναρμολόγηση - Σύσφιξη
Πρόσθετα
Οδηγός
Παράδοση και τοποθέτηση
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ
Επικοινωνία
Από την ανάγνωση ορισμένων άρθρων εξειδικευμένων εντύπων ή την περιήγησή μας σε διάφορα φόρουμ, μερικές φορές έχουμε την εντύπωση ότι το φούσκωμα των ελαστικών με άζωτο είναι πολύ καλύτερο απ' ό,τι με οξυγόνο. Είναι αλήθεια ότι το φούσκωμα με άζωτο είναι διαδεδομένο στους τομείς της εμπορικής και πολεμικής αεροπορίας, στις πίστες αγώνων αυτοκινήτων και στα μεγάλα οχήματα κατασκευών.
Είναι καλή ιδέα να στραφούν όλοι στο άζωτο; Δεν είναι βέβαιο.
Ο αέρας που αναπνέουμε είναι ένα αέριο που αποτελείται από 78% άζωτο, 21% οξυγόνο και 1% διάφορα στοιχεία. Επομένως, το άζωτο είναι ένα αέριο που είναι παρόν σε μεγάλες ποσότητες στον αέρα που χρησιμοποιούμε για να φουσκώσουμε τα ελαστικά μας. Γνωρίζοντας ότι το φούσκωμα με άζωτο μπορεί να φτάσει σε ανώτατο ποσοστό 99% άζωτο, η διαφορά μπορεί να φανεί αμελητέα.
Όπως όλα τα αέρια, έτσι και το άζωτο υπόκειται στους κανόνες διαστολής, που εμφανίζεται με την αύξηση της θερμοκρασίας, και συστολής, που εκδηλώνεται με τη μείωση της θερμοκρασίας. Στην πραγματικότητα, για οποιαδήποτε αύξηση 8°c, πρέπει να υπάρχει αύξηση πίεσης κατά 01 bar και αντίστροφα.
Μην χρησιμοποιείτε ποτέ αντλία κενού για να προετοιμάσετε το ελαστικό που θέλετε να φουσκώσετε με άζωτο, γιατί θα προκαλέσετε ανεπανόρθωτη βλάβη στις εσωτερικές δομές που εξασφαλίζουν την καλή λειτουργία του.
Ελαστικά αυτοκινήτου