Αναζήτηση ανά διάσταση
Ελαστικά μοτοσικλέτας Bridgestone

Ελαστικό μοτοσικλέτας Bridgestone

Ο κατασκευαστής ελαστικών Bridgestone δίνει μεγάλη προσοχή στην παραγωγή ελαστικών μοτοσικλετών. Η Bridgestone κατασκευάζει ελαστικά μοτοσικλέτας από το 1960. Σήμερα, το 30% των καινούργιων μοτοσικλετών που φθάνουν στη γαλλική αγορά διαθέτουν ελαστικά Bridgestone πρώτης τοποθέτησης.

Η ιαπωνική εταιρεία κατασκευής ελαστικών εστιάζει πλέον στην ενίσχυση της ποιότητας και των απιδόσεων των ελαστικών της, προκειμένου να ικανοποιεί πλήρως τις απαιτήσεις των μοτοσικλετιστών. Τελευταία πρωτοβουλία μέχρι σήμερα με το ελαστικό Battlax T30.

Η ιαπωνική εταιρεία κατασκευής ανέθεσε τη δοκιμή του σε 100 μοτοσικλετιστές. Ο στόχος της: να δοκιμάσει το νέο ελαστικό σε πραγματικές συνθήκες προκειμένου να εξασφαλίσει στους μοτοσικλετιστές βέλτιστη ποιότητα κάθε μέρα.

Προφίλ πωλούμενων ελαστικών

Street / σπορ

ΣΚΟΥΤΕΡ

Enduro

Trail

ΑΓΩΝΕΣ/CIRCUIT

Cross / Trial

Custom

Η τεχνολογία της μάρκας Bridgestone

5LC (Μέγιστη πρόσφυση στις στροφές)

5LC (Μέγιστη πρόσφυση στις στροφές)
Προερχόμενη από τους ευφάνταστους μηχανικούς της MotoGP της Bridgestone, η τεχνολογία 5LC για πίσω ελαστικά ξεχωρίζει συνδυάζοντας 5 στρώσεις από 3 διαφορετικά συστατικά καουτσούκ. : Το κέντρο της επιφάνειας επαφής προτιμά τη σταθερότητα και τη διάρκεια ζωής χάρη σε ένα σκληρό συστατικό, τα ώματα προσφέρουν απίστευτη πρόσφυση χάρη σε ένα μεσαίο καουτσούκ και τέλος το εξωτερικό επιτρέπει ακραία πρόσφυση στις στροφές χάρη σε ένα συστατικό υψηλής πρόσφυσης. Στο τέλος, μια καινοτόμα τεχνολογία στην υπηρεσία μιας εκπληκτικής εμπειρίας!

MS-BELT (Λιγότερη συσσώρευση θερμότητας και περισσότερη σταθερότητα)

MS-BELT (Λιγότερη συσσώρευση θερμότητας και περισσότερη σταθερότητα)
Όλα τα πίσω ελαστικά Battlax επωφελούνται από μια κατασκευή με μονόσπιρη ζώνη. Πρόκειται για μια μοναδική ταινία αραμίδης που είναι συνεχώς τυλιγμένη γύρω από την περίμετρο του ελαστικού. Η μοναδικότητα της ταινίας απαγορεύει την επικάλυψη των στρωμάτων, τις συγκολλήσεις ή τις συνδέσεις και προσφέρει μια αδιάκριτη ελαφρότητα στην τυπική κατασκευή με διασταυρωμένη ζώνη. Η μονόσπιρη ζώνη μειώνει δραστικά κάθε θέρμανση που εμφανίζεται κατά τη διάρκεια της περιστροφής του ελαστικού. Το αποτέλεσμα είναι μια αυξημένη σταθερότητα και μια βελτιωμένη αποτελεσματικότητα της απόσβεσης των κραδασμών.

DBC (Βελτιωμένη Χειριστηριότητα)

DBC (Βελτιωμένη Χειριστηριότητα)
Τα πίσω ελαστικά Battlax BT-012SS ακολουθούν μια επαναστατική σχεδίαση που περιλαμβάνει διπλή ζώνη. Η μονόσπιρη ζώνη συμπληρώνεται από μια ζώνη σε κάθε ώμο. Αυτός ο σχεδιασμός είναι η εγγύηση για εξαιρετική πρόσφυση στις στροφές, σε συνδυασμό με ασυναγώνιστη χειριστικότητα και απορρόφηση κραδασμών. Επιπλέον, το κεντρικό μέρος της επιφάνειας επαφής με το έδαφος παραμένει ελεύθερο, κάτι που καθιστά την οδήγηση σε ευθεία γραμμή πιο σταθερή.

ULTIMAT EYE™

ULTIMAT EYE™
Αποκλειστική τεχνολογία της Bridgestone για την ανάπτυξη ελαστικών που επιτρέπει τη μέτρηση και την οπτικοποίηση της συμπεριφοράς της επιφάνειας επαφής των ελαστικών σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Προηγουμένως, η ανάπτυξη των ελαστικών περιλάμβανε τη διεξαγωγή προσομοιώσεων, την κατασκευή πρωτοτύπων και τη χρήση μετρήσεων σε εργαστήριο καθώς και δοκιμές πραγματικών οχημάτων για την επαλήθευση των επιδόσεων. Το ULTIMAT EYE™ αναπαράγει σε εργαστηριακές συνθήκες την οδήγηση υψηλής ταχύτητας που ισοδυναμεί με αυτήν ενός πραγματικού οχήματος, επιτρέποντας την οπτικοποίηση της συμπεριφοράς της επιφάνειας επαφής των ελαστικών. Εκτός από τις προηγούμενες δοκιμές πραγματικών οχημάτων, αυτό επιτρέπει μια ανάλυση υψηλής ακρίβειας και μια επαλήθευση των επιδόσεων σε μια σταθερή επιστημονική βάση. Χρησιμοποιώντας μια τεχνολογία που σχεδιάστηκε για την ανάπτυξη ελαστικών για τους πιο απαιτητικούς αγώνες αυτοκινήτων και μοτοσικλετών στον κόσμο, ο εξοπλισμός μέτρησης και ανάλυσης μπορεί να υποστηρίξει ταχύτητες έως και 400 χλμ./ώρα και γωνίες κλίσης έως και 60 μοίρες.
LiveChat
Whatsapp Messenger