Περιηγηθείτε στην ευρεία γκάμα μοντέλων μας Vredestein και βρείτε αυτό που ανταποκρίνεται απόλυτα στις ανάγκες σας. Απολαύστε τις καλύτερες τιμές σε όλη την επιλογή μας!
Για να μπορέσετε να αξιολογήσετε αυτό το προϊόν, πρέπει προηγουμένως να έχετε πραγματοποιήσει μια παραγγελία. Σας ενημερώνουμε ότι οι αξιολογήσεις που αφήνονται στον ιστότοπο υπόκεινται σε μια διαδικασία ελέγχου. Οι αξιολογήσεις ταξινομούνται μόνο χρονολογικά.
Άψογο, όπως το γνώριζα πάντα.
Τα ελαστικά που αγόρασα έφτασαν κανονικά, με κάπως παλιό αριθμό DOT, αλλά σε καινούρια κατάσταση. Η πρόσφυση είναι ικανοποιητική τόσο σε βρεγμένο όσο και σε στεγνό δρόμο. Σε σχέση με τα καλοκαιρινά ελαστικά είναι λίγο πιο θορυβώδη και λίγο πιο αδύναμα σε ζεστό καιρό, αλλά αυτό το περίμενα. Μέχρι στιγμής δεν είναι καθόλου χειρότερα από τα τετραεποχικά της Conti. Η απόδοση στο φρενάρισμα είναι καλή, το αυτοκίνητο όντως επιβραδύνει και το ABS δεν ενεργοποιείται νωρίς. Θα τα αγόραζα ξανά για αυτοκίνητο με χαμηλά χιλιόμετρα.
Πλέον τοποθετώ μόνο αυτά τα ελαστικά στα οχήματά μου. Αποδίδουν καλά σε όλες τις συνθήκες, ακόμη και στο χιόνι. Κάνω κατά μέσο όρο 70.000 χλμ. με ένα σετ ελαστικών.
Τοποθετήθηκαν και είναι σαφώς πιο αθόρυβα από τα παλιά Conti, κατά τα λοιπά δεν έχω ακόμη άλλες παρατηρήσεις.
Τα ελαστικά είναι καλά, γρήγορη παράδοση.
Καλό ελαστικό πολλαπλών χρήσεων, επίσης πολύ καλό στους ρουμανικούς δρόμους.
Πολύ καλό ελαστικό. Είχα και πριν το ίδιο ελαστικό· αυτά άντεξαν 40.000 χλμ., εναλλάξ σε αυτοκινητόδρομο και σε κανονικούς δρόμους. Επομένως, ένα εξαιρετικό ελαστικό για τα χρήματά του.
Δεν έχω τίποτα να πω για την απόδοση των ελαστικών: είναι αθόρυβα και προσφέρουν καλή πρόσφυση στον δρόμο. Αυτό που με άφησε προβληματισμένο είναι ότι τα ελαστικά που παρέλαβα είχαν DOT 2024, ενώ τα αγόρασα στις 15/04/2026.
Η παραγγελία έγινε εύκολα και η παράδοση ήταν ευχάριστα γρήγορη. Είναι η πρώτη φορά που παρήγγειλα το Vredestein Quatrac, αλλά μέχρι στιγμής είμαι πολύ ικανοποιημένος από αυτό το ελαστικό. Απλώς πρέπει να δοκιμάσω τα ελαστικά για λίγο περισσότερο σε διαφορετικές καιρικές συνθήκες - ανυπομονώ :).
Πολύ καλή σχέση ποιότητας-τιμής. Λίγο υπερβολικά θορυβώδες.