255/40 R21 102Y XL, (*), MFS, NCS, Seal Inside - Τροποποίηση

Pirelli Pzero (PZ4) Sport 255/40 R21 102Y XL, (*), MFS, NCS, Seal Inside

Κατηγορία : Θερινά για επιβατικά
C A A 69 dB
4.0 /5 (90 σχόλια)
Pirelli Pzero (PZ4) Sport 255/40 R21 102Y XL, (*), MFS, NCS, Seal Inside
Pirelli 255/40 R21 102Y XL
69
Pirelli Pzero (PZ4) Sport 255/40 R21 102Y XL, (*), MFS, NCS, Seal Inside
C A A 69 dB
σε απόθεμα

Δωρεάν αποστολή από 72 ώρες

Τιμή μονάδας 389,58

Χαρακτηριστικά

Μάρκα Pirelli
Μοντέλο Pzero (PZ4) Sport
Διάσταση 255/40 R21 102Y
Αλλαγή αυτής της διάστασης
ΣΤΟΙΧΕΙΑ XL, (*), MFS, NCS, Seal Inside
Ευρωπαϊκή βαθμολογία
C A A 69 dB
Κατηγορία
Θερινά για επιβατικά
σχόλια
4.0 /5 (90 σχόλια)

Περιγραφή

Το P ZERO ™ (Sport Version - PZ4) είναι ένα μοναδικό προϊόν εξαιρετικά υψηλής απόδοσης που συνδυάζει τις γνώσεις της Pirelli στα αγωνιστικά αυτοκίνητα και εκείνες των κατασκευαστών αυτοκινήτων, γεγονός που εγγυάται το ιδανικό προϊόν για τις επιδόσεις κάθε αυτοκινήτου. Το P ZERO ™ (Sport Version - PZ4) διαθέτει μία ευρεία γκάμα με τους πιο αναγνωρισμένους κατασκευαστές πρωτότυπου εξοπλισμού, ικανή να ανταποκριθεί σε όλες τις ειδικές απαιτήσεις σας σε σχέση με το μέγεθος, την τεχνολογία και την εποχικότητα.

Περιγραφή
σχόλια
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ ΤΡΟΧΟΠΕΔΗΣ

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ ΤΡΟΧΟΠΕΔΗΣ
Χαμηλό επίπεδο θορύβου και μικρότερη αντίσταση κύλισης χάρη σε μια βελτιστοποιημένη ακολουθία βημάτων, και στον σχεδιασμό των λεπίδων.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ ΤΡΟΧΟΠΕΔΗΣ

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ ΤΡΟΧΟΠΕΔΗΣ
Μέγιστη ασφάλεια σε υγρές συνθήκες χάρη στην υψηλή περιεκτικότητα σε πυρίτιο. Καλύτερη πρόσφυση και μεγαλύτερη άνεση οδήγησης χάρη στην αυξημένη ακολουθία βημάτων.

ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ ΕΠΑΦΗΣ ΤΟΥ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ

ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ ΕΠΑΦΗΣ ΤΟΥ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ
Βελτίωση της αντίστασης κύλισης, των επιδόσεων σε βρεγμένο έδαφος και του χιλιομετρικού.

Seal Inside™

Seal Inside™
Η Pirelli επαναστατίζει την οδήγηση μετά από ένα σκάσιμο, δημιουργώντας μια νέα γενιά αυτο-επισκευάσιμων ελαστικών που εξασφαλίζουν την ασφάλεια και επιτρέπουν τη συνέχιση της διαδρομής μετά από ένα σκάσιμο, διατηρώντας τον τέλειο έλεγχο του αυτοκινήτου.
Πράγματι, με την τεχνολογία Seal Inside™, ένα όχημα του οποίου το ελαστικό έχει τρυπηθεί από ένα εξωτερικό αντικείμενο, μπορεί στο 85% των περιπτώσεων να συνεχίσει την πορεία του, καθώς η πίεση του αέρα παραμένει αμετάβλητη. Αυτή η εξέλιξη εξαλείφει έτσι την πλειονότητα των ατυχηματικών καταστάσεων που οφείλονται σε απώλεια πίεσης σε ένα σκασμένο ελαστικό.
Με ένα ελαστικό Seal Inside™, ένα σκάσιμο δεν σας αφήνει εγκλωβισμένο στη μέση του πουθενά: μπορείτε να επιστρέψετε στο σπίτι σας για να αλλάξετε το ελαστικό σας ή να πάτε απευθείας σε ένα γκαράζ.
Αυτή η τεχνολογία Seal Inside™ μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα οχήματα ανάλογα με τις διαστάσεις του ελαστικού.

Φάση 1
Το εξωτερικό αντικείμενο, όπως ένα καρφί, περιβάλλεται από το μαστίχι που βρίσκεται μέσα στο ελαστικό.
Φάση 2
Εάν το αντικείμενο εκτοξευτεί, το μαστίχι καλύπτει την τρύπα που αφήνει σταδιακά το αντικείμενο.
Φάση 3
Όταν το αντικείμενο έχει βγει εντελώς από το ελαστικό, η τρύπα είναι πλήρως καλυμμένη και σφραγισμένη, απαγορεύοντας κάθε απώλεια πίεσης.

Pirelli Noise Cancelling System™ (PNCS)

Pirelli Noise Cancelling System™ (PNCS)
Το Pirelli Noise Cancelling System™ (PNCS) επιτρέπει τη μείωση των θορύβων που παράγονται από τα ελαστικά κατά την επαφή με τον δρόμο. Ο θόρυβος κύλισης περιλαμβάνει όλες τις δονήσεις που εκπέμπονται στη δομή και διαδίδονται στο όχημα. Το σύστημα Pirelli Noise Cancelling System™ επιτρέπει την αύξηση της άνεσης του οδηγού ελαχιστοποιώντας αυτόν τον θόρυβο κύλισης.
Αυτές οι δονήσεις απορροφώνται κυριολεκτικά από τον αφρό που έχει κατοχυρωθεί με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας από την Pirelli, το οποίο ελαχιστοποιεί τον θόρυβο που φτάνει στο εσωτερικό του οχήματος, για μια βελτιωμένη άνεση σε σύγκριση με τα κλασικά ελαστικά.
Με το Pirelli Noise Cancelling System™, εκπέμπονται δύο έως τρία ντεσιμπέλ λιγότερα, δηλαδή τουλάχιστον δύο φορές λιγότερος θόρυβος στο εσωτερικό του οχήματος.
LiveChat
Whatsapp Messenger