Αναζήτηση ανά διάσταση
Ελαστικά Nokian αυτοκινήτου

Ελαστικό Nokian

Η Nokian είναι ένας σημαντικός κατασκευαστής ελαστικών που εδρεύει στις σκανδιναβικές χώρες από το 1934. Τα εργοστάσιά της βρίσκονται στο Nokia της Φινλανδίας και στο Vsevolozhski της Ρωσίας. Ο κατασκευαστής έχει απαράμιλλη φήμη στα χειμερινά ελαστικά. Μάλιστα, οι σημαντικότερες αγορές όπου επενδύει η Nokian είναι οι περιοχές όπου επικρατούν συνθήκες παρόμοιες με εκείνες των σκανδιναβικών χωρών και που αποτελούν πρόκληση για την ομαλή λειτουργία των ελαστικών, ιδίως όταν υπάρχει χιόνι και δύσκολες και ευμετάβλητες καιρικές συνθήκες. Η Nokian έχει αναπτύξει μία ευρεία γκάμα ελαστικών, η οποία είναι διαθέσιμη σε όλη την Ευρώπη, με περισσότερα από 900 επίσημα σημεία πώλησης.

Προφίλ πωλούμενων ελαστικών

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ/ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ

4x4 / SUV

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ / ΦΟΡΤΗΓΑΚΙΑ

4 εποχών

Η τεχνολογία της μάρκας Nokian

ΡΑΝΤΕΣ HYDRO GROOVES

ΡΑΝΤΕΣ HYDRO GROOVES
Η πιο κοντινή στο εσωτερικό ώμο μακροπρόθεσμη ραβδωση είναι ραβδωμένη με βαθιές διαγώνιες αυλακώσεις Hydro, προκειμένου να παρέχει σταθερότητα στο ελαστικό. Αυτές οι αυλακώσεις βελτιώνουν την προστασία από το aquaplaning, απορροφώντας περισσότερο νερό από το έδαφος και κατευθύνοντάς το προς τις μεγάλες περιφερειακές αυλακώσεις.
Αυτή η καινοτομία βρίσκεται επίσης στην κύρια ραβδωση πιο κοντά στον εξωτερικό ώμο. Συνολικά, αυτές οι ευρύχωρες αυλακώσεις παρέχουν περισσότερη ασφάλεια σε συνθήκες βροχής και μειώνουν σημαντικά τους κινδύνους ολίσθησης σε βρεγμένο ασφαλτό.

Σχεδιασμός Αθόρυβης Αυλακώσεως

Σχεδιασμός Αθόρυβης Αυλακώσεως
Η βελτίωση της άνεσης οδήγησης είναι στοχευμένη από την καινοτομία Silent Groove Design που βρίσκεται στα τοιχώματα των μακροσκελών μπλοκ γόμας, όπου ημισφαιρικές κοιλότητες, σχεδιασμένες όπως μια μπάλα γκολφ, είναι υπεύθυνες για τον έλεγχο της αεροδυναμικής κίνησης. Επίσης σταματούν τους ήχους που εκπέμπονται από τις άκρες των διαγώνιων νεύρων και την εκπομπή ενοχλητικών σφυρίγματων. Ως αποτέλεσμα, οι θόρυβοι μέσα στο αμάξωμα μειώνονται σημαντικά, όπως και ο εξωτερικός θόρυβος της κύλισης. Τελικά, η οδήγηση γίνεται πιο ήσυχη και ευχάριστη. Το Silent Groove Design δροσίζει επίσης την επιφάνεια του ελαστικού μειώνοντας την αεροδυναμική αντίδραση, το οποίο αντίθετα αυξάνει την αντοχή στην επιδείνωση και την χιλιομετρική απόδοση.

ΖΩΝΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

ΖΩΝΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Η περιοχή Πληροφοριών που βρίσκεται στο πλάι ενός ελαστικού Nokian ενισχύει την ασφάλεια παρουσιάζοντας δείκτες τοποθέτησης και πίεσης. Έτσι, μπορεί να σημειωθεί η θέση κατά την τοποθέτηση κατά την αλλαγή των ελαστικών καθώς και η σωστή πίεση φουσκώματος. Μια νέα πληροφορία μπορεί ακόμη να καταχωρηθεί σε αυτήν την περιοχή, αυτή είναι η ροπή σφίξης των βιδών στις ζάντες από κράμα. Η πλειονότητα των αθλητικών ελαστικών UHP τοποθετούνται σε αλουμινένιες ζάντες για τις οποίες η σφίξη των βιδών απαιτεί αυξημένη προσοχή. Αυτό αποτελεί ενισχυμένη ασφάλεια για τον χρήστη καθώς πρέπει να σφίξει τις βίδες με τη σωστή ροπή και να τις ξανασφίξει κάθε 100 ή 200 χιλιόμετρα.

ΚΑΘΑΡΙΣΜΕΝΑ ΛΑΔΙΑ

ΚΑΘΑΡΙΣΜΕΝΑ ΛΑΔΙΑ
Στην Nokian Tyres, κάθε ελαστικό χρησιμοποιεί αποκλειστικά εξυγιασμένα λάδια και η κατασκευή δεν ενσωματώνει κανένα τοξικό ή καρκινογόνο χημικό προϊόν σε κανένα στάδιο. Ηγέτης σε οικολογικούς όρους των παραγωγών ελαστικών, η Nokian είναι πρωτοπόρος στη χρήση εξυγιασμένου λαδιού με χαμηλή αρωματική περιεκτικότητα. Ωστόσο, οι επιδόσεις της σε όρους ασφάλειας και ειδικά στην πρόσφυση του ελαστικού σε βρεγμένο έδαφος είναι εξαιρετικές ανεξάρτητα από την εποχή.

ΈΞΥΠΝΗ ΥΨΗΛΉΣ ΑΠΌΔΟΣΗΣ ΣΙΛΙΚΌΝΗ ΤΗΣ NOKIAN

ΈΞΥΠΝΗ ΥΨΗΛΉΣ ΑΠΌΔΟΣΗΣ ΣΙΛΙΚΌΝΗ ΤΗΣ NOKIAN
Το σύνθετο Nokian Intelligent UHP Silica της επιφάνειας επαφής είναι σχεδιασμένο με βέλτιστο τρόπο για να ανταποκρίνεται σε έντονες χρήσεις και σε μεγάλες ταχύτητες. Οι μοριακές αλυσίδες αυτού του καουτσούκ σε συνδυασμό με τα σωματίδια της πυριτίου οδηγούν σε ένα ιδιαίτερα ανθεκτικό μείγμα που διατηρεί την ελαστική του φύση. Υποστηρίζει σταθερά μια μεγάλη ποικιλία θερμοκρασιών και ενισχύει την πρόσφυση σε βρεγμένες οδοστρώσεις ανεξάρτητα από την ώρα της ημέρας από την άνοιξη έως το φθινόπωρο. Η σύνδεση με τον δρόμο είναι ιδανική και δεν προβλέπει καμία απόκλιση ανεξάρτητα από τις συνθήκες.

ΔΕΙΚΤΗΣ ΦΘΟΡΑΣ ΚΑΙ ΥΔΡΟΠΛΑΝΑΡΙΣΜΟΥ

ΔΕΙΚΤΗΣ ΦΘΟΡΑΣ ΚΑΙ ΥΔΡΟΠΛΑΝΑΡΙΣΜΟΥ
Το ελαστικό περιλαμβάνει έναν δείκτη φθοράς (DSI) που επιτρέπει τη γνώση του εναπομείναντος βάθους των αυλακώσεών του. Αυτός ο δείκτης αποτελείται από μια σειρά αριθμών σε χιλιοστά που είναι γραμμένοι στην επιφάνεια επαφής. Όσο περισσότερο φθείρεται η επιφάνεια επαφής με την πάροδο των χιλιομέτρων, τόσο περισσότερο αυτοί οι αριθμοί σβήνουν. Το ελαστικό περιλαμβάνει έναν δεύτερο δείκτη, που παρέχει πληροφορίες για τους κινδύνους του υδρολίσθησης. Μια σταγόνα τοποθετείται στο κεντρικό πλακάκι 4 χιλιοστά από τον πυθμένα των αυλακώσεων. Όταν αυτή η σταγόνα σβήνεται από τη φθορά του καουτσούκ, τότε είναι καιρός να προχωρήσετε στην αλλαγή των ελαστικών γιατί ο κίνδυνος της υδρολίσθησης είναι μεγάλο.

NOKIAN ARAMID SIDE

NOKIAN ARAMID SIDE
Το λάστιχο των πλευρών του ελαστικού περιέχει ένα υλικό που χρησιμοποιείται στην αεροναυπηγική και για στρατιωτικούς σκοπούς, διακεκομμένες ίνες αραμίδης με εξαιρετικές αντοχές. Αυτές οι ίνες ενισχύουν στο έπακρο την πλευρική επιφάνεια του ελαστικού, παρέχοντάς του καλύτερη αντοχή στις επιθέσεις και τις κοπές.

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΔΙΠΛΟΥ ΠΛΑΚΙΔΙΟΥ

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΔΙΠΛΟΥ ΠΛΑΚΙΔΙΟΥ
Το σύστημα διπλής υποστήριξης παδιού που βρίσκεται στο εξωτερικό ώμο του ελαστικού παίζει τον ρόλο του όταν γίνεται έντονη οδήγηση: η δομή γίνεται πιο σταθερή καθώς τα μπλοκ στηρίζονται το ένα στο άλλο, παρέχοντας ακρίβεια στον πιλοτισμό. Αντίθετα, αυτή η υποστήριξη είναι πολύ λιγότερο έντονη σε τυπική οδήγηση, μειώνοντας έτσι την αντίδραση στην κύλιση και κατ' επέκταση την κατανάλωση του οχήματος. Η περιοχή του ώμου υποστηρίζεται επίσης από τη γωνία των 20 βαθμών που παρουσιάζουν οι πλευρές των αυλακιών. Αυτό παρέχει στο ελαστικό επιπλέον σταθερότητα, κυρίως στις στροφές, κατά τη διάρκεια μιας αλλαγής κατεύθυνσης καθώς και κατά τη διάρκεια μιας ξαφνικής μανούβρας για να αποφύγει ένα εμπόδιο.

LAMELLE CROSS-BLOCK

LAMELLE CROSS-BLOCK
Τα σχέδια Cross-Block των μπλοκ του κεντρικού μέρους του ελαστικού είναι σχεδιασμένα να λειτουργούν διπλά. Οι λαμέλες Cross που βρίσκονται κοντά στον εξωτερικό ώμο δημιουργούν ένα σταθερό αυλάκι που παρέχει σταθερότητα ανεξάρτητα από τις συνθήκες. Οι λαμέλες Cross που βρίσκονται κοντά στον εσωτερικό ώμο δημιουργούν ένα πιο ευέλικτο αυλάκι. Παρέχουν μια πιο λεπτή σύνδεση με τον δρόμο και μειώνουν την αντίδραση στην κύλιση καθώς και την ένταση των θορύβων. Έχει γίνει λεπτομερής εργασία βελτιστοποίησης στον όγκο της αυλάκωσης καθώς και στην κλίση της λαμέλας Cross, η οποία δημιουργεί έναν κόφτη σε σχέση με το αυλάκι. Όταν ο δρόμος είναι υγρός, η λαμέλα Cross αποθηκεύει το νερό που βρίσκεται στον δρόμο και μεγιστοποιεί την απομάκρυνσή του στις κύριες ραβδώσεις, για μια ενισχυμένη πρόληψη του aquaplaning.

ΡΑΦΈΣ ΣΕ ΚΑΡΦΙΤΣΑ

ΡΑΦΈΣ ΣΕ ΚΑΡΦΙΤΣΑ
Η βροχή είναι η καιρική συνθήκη που ευθύνεται για την πλειοψηφία των ατυχημάτων στους καλοκαιρινούς δρόμους. Οι κίνδυνοι απώλειας ελέγχου του αυτοκινήτου αυξάνονται υπερβολικά όταν ξεσπάει ξαφνικά μια καταιγίδα. Η έλλειψη πρόσφυσης των ελαστικών είναι κυρίως υπεύθυνη για το φαινόμενο της υδρολίσθησης. Γι' αυτό το λόγο, η Nokian Tyres σχεδίασε στα καλοκαιρινά ελαστικά ραβδώσεις σε σχήμα βελόνας που αυξάνουν την πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα και αντισταθμίζουν την υδρολίσθηση σε επικίνδυνες καταστάσεις βροχόπτωσης. Αυτές οι ραβδώσεις σε σχήμα βελόνας τοποθετούνται στις μεγάλες διατομικές ρωγμές που υπάρχουν στο εσωτερικό ώμο. Ένας αυξημένος αριθμός αυτών των αυλακώσεων επιτρέπει σε αυτές τις ελλειπτικές εγκοπές να αποθηκεύουν έναν μεγάλο όγκο νερού. Αυτή η ιδέα προσφέρει στο ελαστικό μια κατάλληλη πρόσφυση ακόμη και όταν η φθορά του χρόνου επηρεάζει το ελαστικό. Όσο περισσότερο εξαφανίζεται το καουτσούκ, τόσο περισσότερο αυξάνεται ο όγκος των αυλακώσεων σε σχήμα βελόνας, που επεκτείνονται στον πυθμένα τους.

Η ΔΟΜΗ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΤΡΩΣΕΩΝ

Η ΔΟΜΗ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΤΡΩΣΕΩΝ
Σε ένα ελαστικό με πολυεπίπεδη δομή, η χρήση πολλαπλών μειγμάτων καουτσούκ δίνει στο ελαστικό τις διάφορες χαρακτηριστικές του ιδιότητες. Το στρώμα καουτσούκ της επιφάνειας επαφής Nokian Intelligent UHP Silica επιτρέπει τη διατήρηση της καλύτερης σύνδεσης με το οδόστρωμα ανεξάρτητα από τις συνθήκες, και είναι σχεδιασμένο για να δίνει το μέγιστο σε συνθήκες εντατικής χρήσης όσο και σε υψηλές ταχύτητες.
Το ενδιάμεσο στρώμα ενσωματώνει ένα μείγμα που περιέχει νανοσιλικόνη με χαμηλό μοριακό βάρος. Με αυτό το πρωτότυπο και καινοτόμο σύνθετο, παρατηρούμε μια πραγματικά πιο γρήγορη μετάδοση των κατευθυντικών αλλαγών από ό,τι με τα κλασικά μείγματα.
Όσον αφορά το κάτω στρώμα, το μείγμα καουτσούκ του με εξαιρετική σκληρότητα μειώνει την αντίσταση κύλισης, το οποίο μειώνει σημαντικά τη θερμότητα, προκαλώντας αυξημένη αντοχή στην επιδείνωση, μειωμένη ενεργειακή κατανάλωση και μείωση των τοξικών εκπομπών για το περιβάλλον.

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΙΣ ΑΠΟΣΤΡΟΦΕΣ

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΙΣ ΑΠΟΣΤΡΟΦΕΣ
Από την μακροσκελή αυλάκωση που περιβάλλει τον ώμο, υποστηρίζεται από πλαϊνές αυλακώσεις σύμφωνα με μια γωνία 20 μοιρών. Αυτές οι αυλακώσεις παρέχουν εξαιρετική σταθερότητα στην οδήγηση σε στροφές, κατά την αλλαγή κατεύθυνσης, ή ακόμη και κατά τη διάρκεια ενός υποστροφής ή ενός ολίσθησης.

TWIN TRAC SILICA

TWIN TRAC SILICA
Το Nokian Twin Trac Silica είναι ένα μείγμα λάστιχου που αποτελείται από φυσικό καουτσούκ φυσικά, αλλά και από πυρίτιο και λάδι λιναρόσπορου. Η αρχική κατανομή των σωματιδίων εξασφαλίζει στο ελαστικό βέλτιστη πρόσφυση στο χιόνι και κάτω από τη βροχή. Αυτό το καινοτόμο μείγμα προηγμένης τεχνολογίας βελτιώνει επίσης τη σταθερότητα της οδήγησης καθώς και την αντίδραση στην επιδείνωση του ελαστικού. Η ποιότητα και ο όγκος των υλικών που χρησιμοποιούνται διατηρούν στο ελαστικό τις εξαιρετικές επιδόσεις του στη χειμερινή πρόσφυση, ακόμη και κατά την έντονη αλλαγή της θερμοκρασίας ή μετά από πολλά χιλιόμετρα. Η κατανάλωση του οχήματος, από την άλλη πλευρά, μειώνεται σημαντικά με την δραστική μείωση της αντίστασης κύλισης.

ΚΥΡΙΕΣ ΛΕΙΩΜΕΝΕΣ ΑΥΛΑΚΩΣΕΙΣ

ΚΥΡΙΕΣ ΛΕΙΩΜΕΝΕΣ ΑΥΛΑΚΩΣΕΙΣ
Οι κύριες αυλακώσεις του ελαστικού είναι ομαλές, πράγμα που του δίνει, εκτός από την κομψότητά του, μεγάλη ικανότητα να απομακρύνει αποτελεσματικά το νερό που υπάρχει στον δρόμο. Οι αυλακώσεις των πλευρικών προεξοχών που καταλήγουν σε αυτές τις κύριες ομαλές αυλακώσεις αυξάνουν τον συνολικό όγκο των αυλακώσεων του ελαστικού και βοηθούν στην αντιμετώπιση της πιθανότητας να πάει σε υδρολίσθηση.
LiveChat
Whatsapp Messenger