Η μάρκα Haida αναγνωρίζεται για την ευρεία γκάμα προϊόντων ελαστικών της. Προσφέρει τρεις κύριες κατηγορίες ελαστικών, διανεμημένες σε 25 σειρές και περισσότερες από 1.000 ποικιλίες και προδιαγραφές. Αυτά τα προϊόντα καλύπτουν όλα τα κοινά μοντέλα επαγγελματικών οχημάτων και επιβατικών αυτοκινήτων.
Τα πλήρως χαλύβδινα ελαστικά radial της Haida διατίθενται σε δύο κύριους τύπους: για μικρές αποστάσεις, μεσαίες και μικρές αποστάσεις, μεσαίες και μεγάλες αποστάσεις, μεγάλες αποστάσεις και εξορυκτικά προϊόντα. Τα ημι-χαλύβδινα ελαστικά radial περιλαμβάνουν διάφορα προϊόντα, όπως οι σειρές PCR, SUV, UHP και ST. Τα λοξά ελαστικά περιλαμβάνουν προϊόντα όπως τα ελαστικά Jintianfu, τα ελαστικά μηχανημάτων έργων, τα ελαστικά εξόρυξης, τα βιομηχανικά ελαστικά και τα γεωργικά ελαστικά.
Η τρέχουσα ετήσια παραγωγική ικανότητα της Haida για ελαστικά αυτοκινήτων φτάνει τα 12,2 εκατομμύρια σετ. Σε αυτά περιλαμβάνεται μια ετήσια παραγωγική ικανότητα 10 εκατομμυρίων σετ για ημι-χαλύβδινα radial ελαστικά επιβατικών αυτοκινήτων, 1,5 εκατομμύριου σετ για πλήρως χαλύβδινα radial ελαστικά επαγγελματικών οχημάτων και 1 εκατομμυρίου σετ για λοξά ελαστικά επαγγελματικών οχημάτων. Το 2021, ο κύκλος εργασιών της Haida έφτασε τα 5,45 δισεκατομμύρια RMB.
Η Haida ακολουθεί βασικές αξίες όπως η προτεραιότητα στον πελάτη, η επιδίωξη της αριστείας, η ανθρωποκεντρική προσέγγιση και τα μακροπρόθεσμα οφέλη. Η φιλοσοφία της εταιρείας βασίζεται στην ιδέα ότι η αγορά είναι τα θεμέλια, η ανάπτυξη είναι το κλειδί και η καινοτομία είναι η ψυχή. Το επιχειρηματικό πνεύμα αντανακλάται στην αφοσίωση στη Haida και στην αποφασιστικότητα να μην τα παρατήσει ποτέ. Η στρατηγική ανάπτυξης της Haida στοχεύει στην επέκταση της αλυσίδας της βιομηχανίας ελαστικών, στην ενίσχυση της βασικής ανταγωνιστικότητας και στην οικοδόμηση μιας βιομηχανίας αιωνόβιας διάρκειας για τη Haida.